return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Space: Above & Beyond
View this Thread in Original format
Icone
Kent er iemand deze serie? Is onlangs nog volledig op Kanaal2 ofzo getoond, maar ben totaal vergeten op te nemen.

Weet er iemand wanneer er een dvd collectie van uitkomt (en of die er zou komen)?

Greetz,
Wimpie
Kaidreas
jep, ik ken deze toevallig.
ik was redelijk tv-verslaafd in mijn jonge jaren (10-16) :D
dus ik heb wel bijna alles al wel is gezien :D
kvond het precies wel een heel goede reeks, kweet er wel niet veel meer van. en kheb er ook nooit echt veel van gezien.
als ge er meer informatie over krijgt, laat dan iets weten plz.
Dark Apostle
Was een zalige reeks, maar naart schijnt is die nog voor het einde afgekapt (maw nooit volledig af geraakt), dus een dvd-release zit er miss ni echt in.
Jasperovitsj
Ik vond het ook een super-reeks! :eyes:

De special effects waren niet echt de vette, maar het verhaal en de spanning zaten wel goed! Vooral die altijd aanwezige dreiging van de Chigs, zonder dat ge ze eigenlijk vaak zag, I liked it!
Boockey
Das al lang geleden. Ik herinner me alleen nog da da quadron The Wildcards noemde. Maar was idd een superreeks.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik vond het ook een super-reeks! :eyes:

De special effects waren niet echt de vette, maar het verhaal en de spanning zaten wel goed! Vooral die altijd aanwezige dreiging van de Chigs, zonder dat ge ze eigenlijk vaak zag, I liked it!

mooiste aflevering vind ik degeen waar Tank (of hoe die broefbuis-dude ook noemde) op een afgelegen planeet crashed en daar op een gewonde Chig stoot en leert dat de Chig geen gezichtsloze vijand is maar een met zelf gezinnen en vrienden waarvoor ze vechten.
Kaidreas
^die proefbuis dude, was dat geen nitro (of invitro) ze hadden daar een speciale naam voor dacht ik (of was da een andere reeks?)
twas zo iets met mensen die ingevroren waren... kweet het niemeer
Jasperovitsj
^ Ja, da was een invitro, daarom noemden ze hem ook tank...:p
Icone
Kvind het ook echt wel een superreeks! Geen al te vette special fx, maar ik vond dat het toch zo wat beter bij het geloofwaardige bleef. Ook de karakters waren veel breder en dieper dan de usual scifi reeksen.

Ik heb alle afleveringen op cd, maar tegen mindere kwaliteit; het seizoen is wel volledig, maar met een ongelofelijk open einde... Wat mij alleszins op het eerste zicht deed denken aan een 2e seizoen dat er nooit is gekomen. Ik had iets gehoord nochtans van een dvd-set release van het 1e seizoen, maar ik kan mij vergissen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement