|
חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תנטוש את חבריך !
זה מה שאני עשיתי ומצאתי אתכם ! |
;)
לי אף פעם לא הייתה ת'בעיה הזו כי תמיד היה לי את מוטי...
גם לנו אין הרבה חברים שאוהבים טראנס
אבל יש לנו אחד את השניה זה מספיק:D |
|
|
| DJ Alex E. |
טוב זה בעיה מוכרת שאנשים פה דנו עליה במשך עשורים
אז ככה
או שאתה מחכה למסיבות נוער נדירות שבהן מופיע אמן מחול כמו שהיה עם מייק,או שאתה מסתפק במה שיש והולך מדי פעם למסיבה שמופיע בה אמנם מישהו מאוס אבל מישהו שתוכל לסבול את מה שהוא מנגן ולא איזה אחד שמנגן ספשל די וכדומה
ואם אתה נראה מבוגר אתה יכול לנסות להיכנס למסיבות של נקסט וכדומה בעזרת האנשים החביבים פה בפורם
אם כבר יש לך 23 נפתרה הבעיה
בקשר לחברים?באמת תשים עליהם זין
גם במסיבה של מארקוס וגם במסיבה של מייק נפגשתי רק עם אנשים מהפורום ולא באתי עם שום חברים
אם הם לא מבינים,בעיה שלהם
אתה לא צריך ללכת אחרי העדר ולהיות טמבל כמו כולם
אם יש לך הזדמנות ללכת למסיבה טובה וחברים שלך לא רוצים ללכת אליה,תלך בכל מחיר ותהנה
ברור שיש את העניין שחן הזכיר,שהרבה יותר כיף עם החברים
וזה בלי ספק נכון
אבל האמת?לי הרבה יותר כיף להיות במסיבה איכותית עם אנשים שיודעים להעריך את המוסיקה,מכירים ת'דברים שמנגנים ויכולים לשיר ביחד איתך את הפזמון של
jump the next train
או של
gone
אחחח הזכרונות :D |
|
|
| coby |
| לי יש את יובל ברוך השם |
|
|
| Scorchio |
אני מצטרף לדיעה הרווחת
עזוב תחברים שלך
תתחיל ללכת למסיבות עם חברי פורום
כמו שאני נרשמתי לפורום ביטס בורד והתחלתי ללכת לווקס כל חמישי
והיום אלה החברים הכי טובים שלי
ואלה חברים שנהנים איתם במסיבות כי הם בראש שלך ואוהבים מה שאתה אוהב. |
|
|
| idanhakia |
טוב אז נראה לי שהבנתי את הרעיון
למסיבות ללכת איתכם
אז יאללה מי מוכן ללוות אותי למסיבה נורמלית פעם הבאה
אני בן20
ככה שאני מאמין שיהיה לי בעיות לנקסט
אבל אני נראה גדול וחוץ מזה אם אני יקנה כרטיסים במכירה מוקדמת?
זה תמיד עוזר...
מה אתם אומרים? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה לא מבין
אני מעדיף כל מסיבה שבא אני רואה את החברים שלי ומבלה איתם
על מסיבה עם מוזיקת טראנס
אין מה לעשות, זה המצב, אני אוהב את החברים שלי,
מדי פעם אני לוקח אותם למסיבות ארמין (כמו שהיה עם שגיא) אבל יש לי חבר בחובלים, ושהוא חוזר, אני איתו
כמו זוג נשוי ;) |
אם היית אוהב מוזיקה אלקטרונית היית בא למסיבות כאלה ולא הולך לסבול במסיבות שכונה למה זה סבל אחושרמוטה
אמרתי כבר שיש לי חברים שרוצים לבוא ולא יעברו סלקציה ויש חברים שלא רוצים לבוא כי הם אוהבים מסחרה
אז עם החברים שאוהבים מסחרה אנלא הולך למסיבות שהם הולכים
ותאמין לי יוצא לי מספיק לראות אותם
אז זה חרטא להגיד שבגלל שחברים שך הולכים למקום מסחרי אתה חייב ללכת
את החברים אתה יכול לראות גם אחרי המסיבה
דיג'יי טוב שבא לפה בא פעם בחודש וקצת..נראה לי שמי שאוהב את זה וגם אוהב תחברים יסכים
להפסיד יום שישי אחד עם החברים פעם בחודש וקצת
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כפרה על מלמן ;)
וואלה שחר יש לך ראיית עולם של ילד בן 3
איזה שטויות אתה מוציא מהפה זה פשוט לא יאמן
מה נראה לך?!
שמישהו בן 17-18-19-20 שלא יכול להכנס למסיבות של נקסט ישב בבית במשך 10 שנים ולא יעשה כלום עד שהוא יוכל להכנס?!
אתה חי בסרט אחושרמוטה!!
ותאמין לי שיותר גרוע לשמוע את המוזיקה הזאת באוטו מאשר לרקוד אותה במסיבה... למה במסיבה אתה לא ממוקד רק על המוזיקה, יש לך עוד 1001 גורמים מסביב שזה החברים, האווירה, המקום, הקהל והאלכוהול ועוד
ככה שזה ממש זיון שכל מה שאתה אומר!! |
קודם כל מישו בן 20 יכול להיכנס לנקסט
גם מישו בן 18 שנראה גדול
ואמרתי כבר שלפני שנכנסתי לנקסט הלכתי למסיבות חג שמביאים דיג'יים שמנגנים טראנס אז אל תבוא תגיד "מי שלא נכנס למסיבות של נקסט ישב בבית" וגם באוטו אתה לא "ממוקד רק במוזיקה" ושאתה באוטו ישך הרבה יותר דברים לתת להם צומת לב מבמסיבה ואם זה כזה חשוב לך אז אנלא כזה שומע באוטו מוזיקה שכונה רק כשאני עייף ורוצה להרגע עם רדיו או משו..98% מהזמן אני שומע באוטו אלקטרוני או דיכאון
והנה הטעות שלך
אנשים שבאים להנות מהמוזיקה לא שותים אלכוהול
ובזה אני בטוח שיגאל יתמוך
וד"א אתה בן 20 וכן יכול לבוא לנקסט ובכל זאת לא הולך לשם וכנראה מעדיף מסיבות שכונה
אז מה קשור כל הנאום שך |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם היית אוהב מוזיקה אלקטרונית היית בא למסיבות כאלה ולא הולך לסבול במסיבות שכונה למה זה סבל אחושרמוטה
|
שמע,
גם אני סובל במסיבות האלה סטייל חממה
אבל זה ממש לא נכון להגיד שמי שאוהב מוזיקה אלקטורנית, אז הוא בטוח יסבול שם.
מישהו יכול לאהוב גם מוזיקה אלקטרונית, וגם להנות מהמסיבות מסחרה שמפוצצות בבנות שיכורות. כי תכלס לשני הסוגים של המסיבות האלה יש מטרה שונה לגמרי.
אני אפילו קצת מקנה באנשים שיכולים להנות שמה, אני רואה את זה יותר כבעיה אצלי. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
וד"א אתה בן 20 וכן יכול לבוא לנקסט ובכל זאת לא הולך לשם וכנראה מעדיף מסיבות שכונה
אז מה קשור כל הנאום שך |
כמו שאמרתי
אתה צעיר ואדיוט!!
הנאום שלי קשור בגלל שאני לא ילך לנקסט כל שבוע כי אין לי כסף לזה כל שבוע
ואם יש די ג'יי טוב אני כן יבוא
ועד שלא יהיה די ג'יי טוב שאני רוצה לראות, אני עדיין ילך למסיבות כאלה כי אני צריך את ההתפרקות הזאת אחרי זמן בצבא
אולי ברגע שתתגייס ותסגור איזה שבת או שתיים אתה תבין את הזה! :mad: :whip: |
|
|
| DjChook |
שחר, יודע מה, אני אוהב טראנס מסחרי,
ומוזיקה אלקטרונית מסחרית..
אוהב, מה לעשות.. אני אוהב לשמוע שיר (גם אחרי שנה) למשל את NOYZE
ולרוץ לחפש את ימיני, שאני והוא מתים על השיר הזה, ולהתפרק ולהתשגע ולשיר בקולי קולות.. יודע מה, 10 דקות כאלה.. זה 10 דקות שעושות לי סופ"ש.. וזה מה שקרה אתמול שהייתה באמת מסיבה דיי מעפנה
חוץ מזה, אני אוהב גם RNB, ואני אוהב רוק, ואני אוהב פסיכודאלי
ומה לעשות, במסיבות "שכונה" יש את הכל :) אז אני בנאדם שמגוון |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כמו שאמרתי
אתה צעיר ואדיוט!!
הנאום שלי קשור בגלל שאני לא ילך לנקסט כל שבוע כי אין לי כסף לזה כל שבוע
ואם יש די ג'יי טוב אני כן יבוא
ועד שלא יהיה די ג'יי טוב שאני רוצה לראות, אני עדיין ילך למסיבות כאלה כי אני צריך את ההתפרקות הזאת אחרי זמן בצבא
אולי ברגע שתתגייס ותסגור איזה שבת או שתיים אתה תבין את הזה! :mad: :whip: |
פרי היה פה ולא ראינו אותך
ותהיה בטוח שאם אני יסגור שבת או שתיים או 7 אני עדיין לא יתקרב למועדוני שכונה כי אנלא נהנה שם
גם בביצפר היו ימים אחרי בגרויות וזה
נראה לך הלכתי למסיבות כאלה? פחחחחחחח
מסיבה כזאת רק מבאסת יותר
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר, יודע מה, אני אוהב טראנס מסחרי,
ומוזיקה אלקטרונית מסחרית..
אוהב, מה לעשות.. אני אוהב לשמוע שיר (גם אחרי שנה) למשל את NOYZE
ולרוץ לחפש את ימיני, שאני והוא מתים על השיר הזה, ולהתפרק ולהתשגע ולשיר בקולי קולות.. יודע מה, 10 דקות כאלה.. זה 10 דקות שעושות לי סופ"ש.. וזה מה שקרה אתמול שהייתה באמת מסיבה דיי מעפנה
חוץ מזה, אני אוהב גם RNB, ואני אוהב רוק, ואני אוהב פסיכודאלי
ומה לעשות, במסיבות "שכונה" יש את הכל :) אז אני בנאדם שמגוון |
מכבד את זה
כל עוד אתה נהנה למה לא |
|
|
| idanhakia |
חברים לא התכוונתי לפתח פה מלחמה....
קיצור מסיבה הבאה נורמלית של נקסט אני בא ורואים אותכם שם? |
|
|
| DjChook |
| שחר אתה הרי יודע שהוא סגר, אז למה לחמם |
|
|
|
|