return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Jag älskar mitt liv just nu.
View this Thread in Original format
K-PAXian
Jag är glad.
Jag har boplats i Sthlm.
Jag dricker öl.
Jag har gott om cash.
Jag är singel, men lever fint ändå.
Jag har ett klubbgig på gång!
Jag är på väg att spela in "On A Beam of Light 002"!
Jag känner mig väldigt nöjd och glad!

Just nu är livet en dans! :D
St_Andrew
Grattis :D

njut medans det varar =) älskar när livet är sådär, vilket det iof är ganska ofta :D
jofawe
jag var också på Topp igår ...
Idag är det horisontalläge som gäller för mig..
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by jofawe
jag var också på Topp igår ...
Idag är det horisontalläge som gäller för mig..


Horisontalläge..äre "upp o ner som gäller då" :toothless
St_Andrew
Guys, livet kan vara på topp även fast man inte är full ;)
dbl
just nu är mitt liv lagom kul... håller på att leta nya bästa kompisar, för dem som jag har platsar knappast som det längre tyvärr....
gurra
mitt liv är inte så ljust. på tisdag drar högvaktsträningen igång igen... ridning och exercis 24/7 hela april. ÅNGEST. :mad:
swe_Trancer
quote:
Originally posted by K-PAXian

Just nu är livet en dans! :D



Det får vi ta och ändra på.
biznology
quote:
Originally posted by St_Andrew
Guys, livet kan vara på topp även fast man inte är full ;)



no, its the beer erik!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

mitt liv ar...mitt liv just nu.

inget sa specialt|
K-PAXian
quote:
Originally posted by swe_Trancer
Det får vi ta och ändra på.


Hur? Genom att stänga av musiken? :haha:

swe_Trancer
quote:
Originally posted by K-PAXian
Hur?




De får du se;) :disbelief
K-PAXian
quote:
Originally posted by swe_Trancer
De får du se;) :disbelief


Men gud vad spännande. :) :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement