|
Jag älskar mitt liv just nu.
|
View this Thread in Original format
| K-PAXian |
Jag är glad.
Jag har boplats i Sthlm.
Jag dricker öl.
Jag har gott om cash.
Jag är singel, men lever fint ändå.
Jag har ett klubbgig på gång!
Jag är på väg att spela in "On A Beam of Light 002"!
Jag känner mig väldigt nöjd och glad!
Just nu är livet en dans! :D |
|
|
| St_Andrew |
Grattis :D
njut medans det varar =) älskar när livet är sådär, vilket det iof är ganska ofta :D |
|
|
| jofawe |
jag var också på Topp igår ...
Idag är det horisontalläge som gäller för mig.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag var också på Topp igår ...
Idag är det horisontalläge som gäller för mig.. |
Horisontalläge..äre "upp o ner som gäller då" :toothless |
|
|
| St_Andrew |
| Guys, livet kan vara på topp även fast man inte är full ;) |
|
|
| dbl |
| just nu är mitt liv lagom kul... håller på att leta nya bästa kompisar, för dem som jag har platsar knappast som det längre tyvärr.... |
|
|
| gurra |
| mitt liv är inte så ljust. på tisdag drar högvaktsträningen igång igen... ridning och exercis 24/7 hela april. ÅNGEST. :mad: |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Just nu är livet en dans! :D |
Det får vi ta och ändra på. |
|
|
| biznology |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Guys, livet kan vara på topp även fast man inte är full ;) |
no, its the beer erik!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
mitt liv ar...mitt liv just nu.
inget sa specialt| |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
Det får vi ta och ändra på. |
Hur? Genom att stänga av musiken? :haha: |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Hur? |
De får du se;) :disbelief |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
De får du se;) :disbelief |
Men gud vad spännande. :) :rolleyes: |
|
|
|
|