|
Swedish Essential
|
View this Thread in Original format
| EsseT |
Sweden Essential
Http://www.swedenessential.tk
Plats: Norrköping (Kulturkammaren)
Datum/Tid: 22/4 2005, 21-05
Pris 130 SEK
Endast föranmälda! (se hemsida)
LINEUP:
MAINFLOOR
Jace (Liquidsunset.org, Finland)
Fred Acler (Ikon-event.net)
Mistake (Liquidsunset.org)
Nihad Tule (Contraction)
TBA
SUBFLOOR
Tanzune (Liveact) (Contraction)
Tege (Mandarin)
Carl Falk (Zyncgrooves, Contraction)
John H
Evil P (Primodeejays)
Chillout:
John H
Erland Marckwort
http://www.tranceclubber.com/showparty.asp?ID=993
INFO:
Då var det dags att sätta Östergötland på kartan igen. Den här gången blir den stora festen i Norrköping och Kulturkammaren, som har varit plats för ett antal fester som Face The Future, TC Voyage 2, Nattskift 2 och 3, mfl..
Ingenting kommer att vara sig likt denna gång räkna med en fest ut över det vanliga för kammaren.
Vi har lyckats boka ingen mindre än Jace (eller Jarkko som är hans egentliga namn). Han har spelat på nästan alla av Mondaybars kryssningar och hans mix av uplifting, melodic och hard-trance har gjort honom till en oerhört upskattad dj.
Med anledning av det begränsade antalet människor vi får släppa in så är det klokt att vara där i tid! Anmälningarna börjar redan rulla in så anmäl er så fort som möjligt för att vara säker på just din plats! |
|
|
| FredAcler |
Ska bli riktigt kul att få lira lite :) :) |
|
|
| Jeremy H |
| Face the future? eller vilka är det som arrar? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Face the future? eller vilka är det som arrar? |
En vild gissning är M-T :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag kommer dit !
Ta med mig Mistake & Jace i bilen från Sthlm.
By the way... ni vet väl att det finns promo mixar från både Mistake & Jace på Liquidsunset.org
Liquidsunset.org/Mistake
Liquidsunset.org/Jace
Kan lägga upp en nyare mix här lite senare av Jace som jag fick på "Spring Break Cruise"... Inte menad som en promo utan bara en vänskaplig gest... |
|
|
| EsseT |
SE UPdate :) såja då var andra golvet klart =)
2nd floor
TEGE Mandarin.nu
EVIL P primodeejays.com
Carl Falk Zyncgrooves, Contraction
Tanzune (Liveact) Contraction
John H |
|
|
| Smekbar |
| Ser heltrevligt ut ju. Ska helt klart dit, slängde dessutom iväg ett mail precis med en liten förfrågan om man kanske kunde få spela där, hade ju varit extra skoj :) Förhoppningsvis så får man en spelning, men hur det än blir så kommer jag va där o parta loss :) |
|
|
| FredAcler |
| Är det några från SweTA som har tänkt att komma? :):) |
|
|
| Smekbar |
| jag kommer :) ska röja till technon.. härligt som fan :) |
|
|
| FredAcler |
| Trevligt, ska försöka komma ihåg att hälsa. Alltid kul att träffa nya människor :):) |
|
|
| EsseT |
BRAN NEWS
Att komma på festen gör ni rätt i Inte nog med att ni får höra lovade kommande djs utan även också denna glada nyhet
I sammarbete med Arrangöerna i Jönköping så kommer det finnas möjlighet att köpa biljetter till vårens största Trancefest i jönköping....MEKKA music is our religon...
Så om du/ni ska dit gör klokt i att komma på våran fest för att få tillgång till förköp av denna fest VÄLKOMMEN ALLA
.....music is a lifestyle
OBS om ni har problem med att REGGA er till festen så hör av er snabbt till mig här på TA så ägger jag in er :) VI SES PÅ FREDAG =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag kommer såklart.... bilar ner med Mistake & Jace :)
Har fixat så jag kan spela in allt på huvudgolvet också :gsmile: |
|
|
|
|