return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Onvindbare platen / tracks
View this Thread in Original format
ahp2002
Iedereen heeft wel van die platen/tracks die op mixcds staan, of edits ervan, maar waarvan je de volledige versie niet kan vinden op vinyl. Vooral oudere tracks die je echt niet meer kan vinden of waar je al heel lang naar op zoek bent. Misschien is het handig om hier uit te wisselen waar je bepaalde platen kan vinden of dat je ze toevallig gezien hebt o.i.d. Dit kan op paydownload sites zijn of in vinylzaken etc.

Een plaat die ik al jaren zoek is Bodyheat - The Future Of House 2001 (incl Airscape Remix).

Iemand die weet je waar je hem kan krijgen? Ook handig om evt je eigen requests te posten hier.
Bouma-Bros
Nat Monday - Shades Of You

Is een plaat die me te binnen schiet die ik heel graag zou willen hebben. Ooit door Tiesto gedraaid in de Peach in Londen (Juni 2000) waar we bij aanwezig waren. Top track, maar nergens te vinden.... Iemand?

Sido
ahp2002
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Nat Monday - Shades Of You

Is een plaat die me te binnen schiet die ik heel graag zou willen hebben. Ooit door Tiesto gedraaid in de Peach in Londen (Juni 2000) waar we bij aanwezig waren. Top track, maar nergens te vinden.... Iemand?

Sido

check deze link eens: http://www.netsoundsmusic.com/nsvt/...y/1/1/9999.html
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by ahp2002
check deze link eens: http://www.netsoundsmusic.com/nsvt/...y/1/1/9999.html

Thnx! :toocool:
Phat B
ik zoek al jaren Nick K - Fluctuation...
DjRV
quote:
Originally posted by Phat B
ik zoek al jaren Nick K - Fluctuation...

die hebbik geloof ik nog wel ergens liggen
raoel
Ik heb erg veel van zulke platen...

Platen die me met zo binnen schieten en dan misschien wel het hoogst op dat lijstje staan:

Mario Lopez - The sound of nature (Plug N Play remix)
Vengaboys - Kiss (airscape remix)
The Digital Blonde - Electra

Die 3 zitten ook in de set van Tiësto op energy 2000, waanzinnige set.
Daarom blijven deze 3 platen me ook zo goed bij.

Ow ja, deze ook nog:
Solar Stone - Seven Cities
en
Solar Stone - Solarcoaster
magrec
Struggle for Pleasure - Minimalistix

Minimalistix - struggle for pleasure echt één van de platen die mij helemaal gek van progressive heeft gemaakt.

(mocht iemand hem hebben en willen verkopen...:rolleyes: :rolleyes: ;))

(wel de filterheadz remix dan he)
Asperge
quote:
Originally posted by raoel
Ik heb erg veel van zulke platen...

Platen die me met zo binnen schieten en dan misschien wel het hoogst op dat lijstje staan:

Mario Lopez - The sound of nature (Plug N Play remix)
Vengaboys - Kiss (airscape remix)
The Digital Blonde - Electra

Die 3 zitten ook in de set van Tiësto op energy 2000, waanzinnige set.
Daarom blijven deze 3 platen me ook zo goed bij.

Ow ja, deze ook nog:
Solar Stone - Seven Cities
en
Solar Stone - Solarcoaster

The Digital Blonde - Electra wil ik ook al superlang!!! En die solar stone platen moeten niet zo heel moeilijk aan te komen zijn denk ik.
TranceZoner
Geen plaat, maar wel een hele oude track die ik nergens meer kan vinden:

Cygnus X - Deliberation

Ik had deze vroeger altijd op mijn computer staan, maar ik zou nu niet eens meer weten hoe die klinkt... Vond m altijd wel supervet.

Anyone? :D

BaRTeZ
quote:
Originally posted by TranceZoner
Geen plaat, maar wel een hele oude track die ik nergens meer kan vinden:

Cygnus X - Deliberation

Ik had deze vroeger altijd op mijn computer staan, maar ik zou nu niet eens meer weten hoe die klinkt... Vond m altijd wel supervet.

Anyone? :D

pm ;)
TranceZoner
quote:
Originally posted by BaRTeZ
pm ;)

:D

Dank u!

EDIT: Tering, die Cygnus X - Indakasa is ook nog steeds echt vet!! Goeie herinneringen aan, dit is echt een mooie track:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement