return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לשקם דיסקים...
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
פירמטתי את המחשב וצרבתי את כל מה שאני צריך על דיסקים, (אופיס דיפו) עכשיו אני מגלה שחלק מהדיסקים לא עובד!!!
מה אפשר לעשות?

יש בכלל מה לעשות?
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
פירמטתי את המחשב וצרבתי את כל מה שאני צריך על דיסקים, (אופיס דיפו) עכשיו אני מגלה שחלק מהדיסקים לא עובד!!!
מה אפשר לעשות?

יש בכלל מה לעשות?
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:


חה חה חה חה חה

אכלת אותה
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
פירמטתי את המחשב וצרבתי את כל מה שאני צריך על דיסקים, (אופיס דיפו) עכשיו אני מגלה שחלק מהדיסקים לא עובד!!!
מה אפשר לעשות?

יש בכלל מה לעשות?
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:


:(
מה זאת אומרת לא עובדים ?
אתה מכניס לכונן והוא לא טוען אותם ?
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


חה חה חה חה חה

אכלת אותה


למה להיות מנאיק אחי?... אני בטוח שאם זה היה קורה לך אתה גם היית עצוב לאללה!!!!!!! :whip:

אחי.. מה אתה מתקוון לא עולה?..

תנסה להכניס לצורב אם לא ניסית כבר..

אם צריך עוד עזרה דבר איתי באיי סיי קיו
103926510
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


חה חה חה חה חה

אכלת אותה


ככה?
סבבה מוש תזכור את זה...

----====================================----

אני מתכון צרבתי 16 דיסקים, מתוכם איזה 3-4 מכניסים אותם לדיסק הרגיל, לא מזהה, מכניסים לצורב, מזהה את זה כדיסק רק, אבל אי אפשר לצרוב עליו (הוא הרי סגור[הדיסק])...

אבל תאמת לא הפסדתי כלכך הרבה...
כל התוכנות עובדות, כל הסטים, רוב גדול של השירים שלא היו כבר צרובים על דיסקים של מוזיקה... :):):):)
אבל רק חבל לי על מה שנאבד...
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Vman
כנראה לא סגרת את הססיון
אני לא יודע באיזו תוכנה אתה משתמש אבל תלחץ

Close Session

כשהדיסק הלא עובד בכונן
Dj Moriano
שמע אחי לא הבנתי כל כך מה הבעיה שלך,
אבל יש לי את ה
EASY CD CREATOR 5
ואם יש לי דיסק שנדפק אז יש שם איזה אפשרות והצלחתי לתקן כמה דיסקים שנדפקו תנסה אותה אולי יעזור לך..
Dj Black
תמיד טוב לעשות בדיקה לפני
:o
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
תמיד טוב לעשות בדיקה לפני
:o


מה באמת?

:D
Dj Black
אני רציני.....lol

;)

DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
אני רציני.....lol

;)


חחחח
אני יודע אחי זה היה בצחוק
:p
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy


למה להיות מנאיק אחי?... אני בטוח שאם זה היה קורה לך אתה גם היית עצוב לאללה!!!!!!! :whip:


זה בצחוק מכווין שאנחנו מכירים בחיים אני יודע שהוא לא קולח את זה קשה.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement