|
לשקם דיסקים...
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
פירמטתי את המחשב וצרבתי את כל מה שאני צריך על דיסקים, (אופיס דיפו) עכשיו אני מגלה שחלק מהדיסקים לא עובד!!!
מה אפשר לעשות?
יש בכלל מה לעשות?
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
פירמטתי את המחשב וצרבתי את כל מה שאני צריך על דיסקים, (אופיס דיפו) עכשיו אני מגלה שחלק מהדיסקים לא עובד!!!
מה אפשר לעשות?
יש בכלל מה לעשות?
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
חה חה חה חה חה
אכלת אותה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
פירמטתי את המחשב וצרבתי את כל מה שאני צריך על דיסקים, (אופיס דיפו) עכשיו אני מגלה שחלק מהדיסקים לא עובד!!!
מה אפשר לעשות?
יש בכלל מה לעשות?
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
:(
מה זאת אומרת לא עובדים ?
אתה מכניס לכונן והוא לא טוען אותם ? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חה חה חה חה חה
אכלת אותה |
למה להיות מנאיק אחי?... אני בטוח שאם זה היה קורה לך אתה גם היית עצוב לאללה!!!!!!! :whip:
אחי.. מה אתה מתקוון לא עולה?..
תנסה להכניס לצורב אם לא ניסית כבר..
אם צריך עוד עזרה דבר איתי באיי סיי קיו
103926510 |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חה חה חה חה חה
אכלת אותה |
ככה?
סבבה מוש תזכור את זה...
----====================================----
אני מתכון צרבתי 16 דיסקים, מתוכם איזה 3-4 מכניסים אותם לדיסק הרגיל, לא מזהה, מכניסים לצורב, מזהה את זה כדיסק רק, אבל אי אפשר לצרוב עליו (הוא הרי סגור[הדיסק])...
אבל תאמת לא הפסדתי כלכך הרבה...
כל התוכנות עובדות, כל הסטים, רוב גדול של השירים שלא היו כבר צרובים על דיסקים של מוזיקה... :):):):)
אבל רק חבל לי על מה שנאבד...
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Vman |
כנראה לא סגרת את הססיון
אני לא יודע באיזו תוכנה אתה משתמש אבל תלחץ
Close Session
כשהדיסק הלא עובד בכונן |
|
|
| Dj Moriano |
שמע אחי לא הבנתי כל כך מה הבעיה שלך,
אבל יש לי את ה
EASY CD CREATOR 5
ואם יש לי דיסק שנדפק אז יש שם איזה אפשרות והצלחתי לתקן כמה דיסקים שנדפקו תנסה אותה אולי יעזור לך.. |
|
|
| Dj Black |
תמיד טוב לעשות בדיקה לפני
:o |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Black
תמיד טוב לעשות בדיקה לפני
:o |
מה באמת?
:D |
|
|
| Dj Black |
אני רציני.....lol
;) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Black
אני רציני.....lol
;) |
חחחח
אני יודע אחי זה היה בצחוק
:p |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
למה להיות מנאיק אחי?... אני בטוח שאם זה היה קורה לך אתה גם היית עצוב לאללה!!!!!!! :whip:
|
זה בצחוק מכווין שאנחנו מכירים בחיים אני יודע שהוא לא קולח את זה קשה..... |
|
|
|
|