|
cd naar mp3 omzetten
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Heeft iemand een programma om tracks van een cd op de computer te zetten. Heb op www.download.com gezocht, maar dat zijn allemaal demo versies, kan ik maar de eerste 5 nummers van een cd op de computer zetten..
Alvast bedankt! |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik gebruik Audiograbber. Ook te downen op download.com en idd een demo versie maar telkens als je het programmatje opnieuw opstart kun je andere tracks rippen dus dat werkt perfect. |
|
|
| magrec |
| nieuwste versie van windows mediaplayer kan dat ook gewoon. |
|
|
| sndh |
Gebruik dBpowerAMP Music Converter, zit een aparte cd tool bij, is gratis en je hoeft dus niet track voor track te werken...
http://www.dbpoweramp.com/ |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Phortje
Ik gebruik altijd EAC (Exact Audio Copy), een freeware tooltje. Zit alles wel in wat je nodig hebt :)
http://www.exactaudiocopy.de/ |
Er is geen betere. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Phortje
Ik gebruik altijd EAC (Exact Audio Copy), een freeware tooltje. Zit alles wel in wat je nodig hebt :)
http://www.exactaudiocopy.de/ |
Die heb ik net geinstalleerd, maar hij moet iets van lame.exe hebben, want anders geeft hij elke keer een foutmelding als ik dat programma open. Weet je misschien wat dat inhoud? |
|
|
| kolkiewolkie |
| Geweldig, zoiets hebben wij (Jan en ik) net nodig voor een paar tracks :D ! |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Geweldig, zoiets hebben wij (Jan en ik) net nodig voor een paar tracks :D ! |
hehe idd: Thomas Papst - Torfreunde van zo'n lekker foute Schranz cd....
En dan The MFA - Sphinx er over de volle lengte doorheen mixen!!!! Echt zoooo ziekelijk vet!!!
Ontopic... bedankt, zal eens zo'n progje downloaden |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by sndh
Gebruik dBpowerAMP Music Converter, zit een aparte cd tool bij, is gratis en je hoeft dus niet track voor track te werken...
http://www.dbpoweramp.com/ |
Heb deze net geinstalleerd, en werkt perfect! Bedankt! |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by MennoB
Die heb ik net geinstalleerd, maar hij moet iets van lame.exe hebben, want anders geeft hij elke keer een foutmelding als ik dat programma open. Weet je misschien wat dat inhoud? |
LAME is een opensource mp3-encoder en die kun je hier vinden:
http://mitiok.cjb.net/ |
|
|
|
|