return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלה לגבי ******
View this Thread in Original format
Major_X
היי אחים שלי

מה המצב?

יש לי בעיות להתחבר ל- ******, ל- ***למי שמכיר.
אשמח לדעת אם לכם זה עובד ולאיזה כתובת אתם מתחברים.

אייל.
SMoKeR
אייל שלום...
מדי פעם בפעם מגיע לפורום מישהו כמוך שלא יודע את החוקים ולא יודע שצריך לשמור על כל העניין הזה בסוד...

קח לתשומת ליבך שזה לא המקום לחלק/לבקש האבים ואם אתה צריך משו הכי טוב לעשות זאת מחוץ למסגרת הפורום!

ודרך אגב ההאב שציינת לא עובד אצלי מאז שאני מכיר אותו ואני מכיר משו כמו שלושה חודשים :(
Segev
אני חושב שהוא קצת יותר משלושה חודשים לא עובד משהו יותר כמו שנה חחח האמת שאני כבר ממש הרבה זמן לא ניסיתי להכנס לשם אני ישלח לך ב
pm
כתובת של אחד טוב...
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Segev
אני חושב שהוא קצת יותר משלושה חודשים לא עובד משהו יותר כמו שנה חחח האמת שאני כבר ממש הרבה זמן לא ניסיתי להכנס לשם אני ישלח לך ב
pm
כתובת של אחד טוב...


segev
עשה מחווה שלח גם לי..
כל ההאבים שאני מכיר [ רובם ] לא עובדים..חוץ ממייקרודוטס..


אה, כן, ***
כולה נפל לשבוע בינתיים..
הוא עוזר יחזור..הוא תמיד חוזר...
FreaKaZoid
לפי מה שאני הבנתי זה שצריך להיות רשומים לפורום זמן מסוים כדי לקבל התר כניסה להאבים זה נכון? ואם כן מה התנאים?
Segev
אני מדבר על האב של אוסקר...
DjChook
First rule of fight club:
You do not talk about fight club
Second rule of fight club:
You do not talk about fight club
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement