return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Peiling
View this Thread in Original format
Leodetor
Ik ben student in DUT SRC en ik heb een project van plaats om voor mei te doen. Het thema dat ik heb gekozen is trance en ik zal er een indeling van beste dj aan de wereld, evenals de beste muziek aan de wereld graag willen zetten, het beste album en beste mix. Voor moet ik een peiling bij u verwezenlijken.

ziehier voor de artiesten: Choissisez uw 5 artiesten die in de volgende lijst worden verkozen:
- AvB
- Ferry Corsten
- Paul Van Dyk
- Tiësto
- M.I.K.E.
- L-Vee
- Solar Stone
- Three Drives (DJ Enriko & DJ Ton TB)
- Cor Fijneman
- Misja Helsloot
- Oliver Lieb
- Jurgen Leyers
- Steve Helstrip (The Thrillseekers)
- Geert Huinink
- Johan Gielen
- Benno De Goeij
- Piet Bervoets
- Dumonde
- Blank & Jones
- Neo & farina
- Svenson
- Kai Tracid
- ATB
- BT
- Chicane
- DJ Quicksilver
- DJ Energy
- Sasha
- John Digweed
- Marino Stephano (même si décédé... )
- Paul Oakenfold
- Vincent De Moor
- Michael Woods
- Tomcraft
- Ernesto & Bastien
- John Graham
- Jono Grant (Oceanlab...)
- Deepsky
- Marco V.
- DJ Dazzle
- DJ Philip
- DJ Montana
- Tastexperience
- Matt Darey
- Mario Lopez
- Signum
- Gabriel & Dresden
- Above & Beyond
- Agnelli & Nelson
- Stuart Langelaan
- Ralphie B

Als een dj die u voorkomt niet in de lijst ci dessu wilt kunt u niettemin het toevoegsel in uw top 5. bedankt deze peiling willen doen ik eraan heb behoefte ik u zullen meedelen de anderen later bedankt voor uw hulp.
tijs08
c'est behoorlijk zinloos dit, non?
sndh
sasha ist geen la transe, digweed deux!
Tim81
see djmag, tmf awards, dj award, etc. Scheelt een hoop werk :p
basd
Did you know that French tanks have six gears, 5 reverse, and one forward in case they are ever attacked from behind?
New Wave
De nieuwste term voor het klaarkomen op een gezicht is: zwaffelen.
Tim81
quote:
Originally posted by New Wave
De nieuwste term voor het klaarkomen op een gezicht is: zwaffelen.


Nieuw :conf: In wat voor gat leef jij ;)?!

Ik dacht trouwens dat het het volgende betekende:
"Swaffellen is met een half hard geslachtsdeel tegen iemand zijn wangetjes aan slaan."
New Wave
quote:
Originally posted by Tim81
Nieuw :conf: In wat voor gat leef jij ;)?!



EJH, niet fokken met mijn durrup!

Mwjha is idd niet nieuw.......paar mensne die ik ken deden er heel stoer mee dat ze het verzonnen hadden vorige maand. Niet dus :D Ga ik z emorgen effe voor lul zetten :p
ahp2002
ferry corsten
l-vee
oliver lieb
jono grant
vincent de moor


good luck,
nwopper
DuMonde
Kai Tracid
Gabriel & Dresden
MIKE
L-Vee

Arnoud
AvB
Signum
Above & Beyond
Gabriel & Dresden

Markus schulz (ja ok staat er niet tussen.. zou wel moeten!)

dan BT als vijfde
Tim81
en dat is 6! :p ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement