|
30 april Earth outdoor (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Daveje |
| :eyes: ik woon 2 straten verderop! erg gunstig dit:eyespop: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Een sterke line-up. Als Per nu eens voor 1 keer niet op zijn eigen feestje draait wordt het misschien wel een sterke line-up... |
Per draaide laatst al niet tijdens earth...
Per draait altijd wel lekker trouwens...
maar earth outdoor lijkt mij wel leuk :D
Benoit,vortex en kareem raihani...:cool: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
Per draaide laatst al niet tijdens earth...
Per draait altijd wel lekker trouwens...
|
Ik ben gewoon geen Per fan.
| quote: |
maar earth outdoor lijkt mij wel leuk :D
|
Mij zeker ook! :crazy: Lekker in het zonnetje! heerlijk! :cool: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik ben gewoon geen Per fan.
Mij zeker ook! :crazy: lekker in het zonnetje! heerlijk! :cool: |
Hoe vaak heb je per gehoord dan? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
Hoe vaak heb je per gehoord dan? |
Ik hoor een ondertoon dat ik hem te weinig gehoord zou hebben om daar goed over te kunnen oordelen? Heb hem 4 keer gehoord en hij kon me steeds niet boeien. Hij draait telkens van die "net niet" platen, net te rustig of weinig melodieus. Ik hou van de stijl tussen pingelaar Schulz en Suffe harry Per in! :disbelief |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by magrec
Hoe vaak heb je per gehoord dan? |
genoeg om te zeggen dat hij net niet de stijl draait die wij goed vinden... als ik ook even mag spreken.
Ik ken alleen Vortex van de namen die je noemt, rest ken ik niet. Vortex draait altijd wel lekker, altijd nieuwe dingen he, Astral!
Hoe is die locatie eigenlijk Daveje? is dat wat voor een feestje overdag? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik hoor een ondertoon dat ik hem te weinig gehoord zou hebben om daar goed over te kunnen oordelen? Heb hem 4 keer gehoord en hij kon me steeds niet boeien. Hij draait telkens van die "net niet" platen, net te rustig of weinig melodieus. Ik hou van de stijl tussen pingelaar Schulz en Suffe harry Per in! :disbelief |
nouja ondertoon...vroeg me gewoon af hoe vaak je hem dan had gehoord.
Ik vind hem juist wel redelijk melodieus draaien de laatste paar keer dat ik hem heb gehoord. Ik geef toe tis allemaal niet zo vernieuwend maar tis wel altijd lekker "knallen" als hij draait.
maar goed smaken verschillen ;) vanmij mag ie gewoon draaien in ieder geval. |
|
|
| SnuggLe |
Per vind ik juist wel cool, wat ik van hem heb gezien/gehoord.
Niet van dat gepingel, geen breaks of rare melodieuze zooi. Gewoon lekkere (redelijk diepe?) progressive.
Zoals Harmen zegt, lekker knallen :D Die oude Earth cd van hem is echt SUPERRRRRRRRR!
| quote: | genoeg om te zeggen dat hij net niet de stijl draait die wij goed vinden... als ik ook even mag spreken.
|
Nee! :whip:
Het is alleen jammer dat het grootste wat jullie niet goed vinden ook zo snel gebashed wordt.... sta open zou ik zeggen ;) :p Maar jullie houden van zo ontzettend veel, dus dat valt ook wel mee :)
Hoe zou je 'jullie' stijl eigenlijk wel omschrijven dan Tijs, Onno?
Want ik zie/hoor zo ontzettend veel dj's die jullie gaaf vinden.... Noem eens wat namen wat jullie echt niets vinden (prog djs). Want het verbaasde me bv dat jullie bij Exposure wegliepen na Ozgur can, terwijl Satoshi nog moest beginnen. |
|
|
| Daveje |
| de westerstraat is een lange brede gedempte gracht, kun je wel een mooie stage op zetten hoor ! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het is alleen jammer dat het grootste wat jullie niet goed vinden ook zo snel gebashed wordt.... sta open zou ik zeggen ;) :p Maar jullie houden van zo ontzettend veel, dus dat valt ook wel mee :)
|
Wij "bashen" hier geen dj's. Natuurlijk niet, heb dik respect voor alles wat Per al door de jaren heen georganiseerd heeft! Alleen als dj zijnde draait hij niet mijn ding en ik hoop daarom ook dat hij deze keer het dj-en op Earth overlaat aan de, voor mij, betere dj's :cool: Het is ook niet dat ik Per bij voorbaat al slecht vind, ik heb hem een aantal keren 100% de kans gegeven maar hij weet me niet te boeien :(
| quote: |
Hoe zou je 'jullie' stijl eigenlijk wel omschrijven dan Tijs, Onno?
Want ik zie/hoor zo ontzettend veel dj's die jullie gaaf vinden.... Noem eens wat namen wat jullie echt niets vinden (prog djs). Want het verbaasde me bv dat jullie bij Exposure wegliepen na Ozgur can, terwijl Satoshi nog moest beginnen. |
De stijl waar ik van houd is progressive met een melodieze inslag (richting oude trance maar geen hapklare melodietjes meer, maar subtieler opgebouwd) en progressive-breaks ala Luke Chable.
Progressive dj's waar ik niet veel aan vind zijn:
Satoshi Tomiie af en toe, gedeeltes goed, gedeeltes minder.
Lee Burridge
Per
Lucien foort
Dat zijn ze eigenlijk wel, bijna alle prog dj's vind ik goed! relaxt toch? :tongue3 |
|
|
| tijs08 |
Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande lap tekst van Onno!
Wil er nog aan toevoegen dat bijvoorbeeld een feest met alleen Deep Dish ook niet meer iets is waar ik heen hoef. Ze kunnen lekkere setjes draaien met af en toe een knaller erin, maar een lange set van ze kan mij dus echt niet boeien. Veel te vlak, en weinig melodieuze loopjes in de nummers.
Kort gezegd vind ik 99% van de progressive die voor 2000 is gemaakt niks. Veel te eentonig. Pas rond 2001 versmolten de trance en progressive en sindsien ben ik dus ook helemaal van de trance af. Al hou ik nog steeds van de 'Markus' style wat nog altijd progressive trance is, natuurlijk.
Breaks ala Shiloh en Evil Nine vind ik ook erg gaaf. Of echte harde breaks, download maar eens een nummertje van 'The Breakfastaz' :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
Breaks ala Shiloh en Evil Nine vind ik ook erg gaaf. Of echte harde breaks, download maar eens een nummertje van 'The Breakfastaz' :D |
Zeker! dat is ook echt heerlijk! :crazy:
Trouwens de keren dat ik de Stanton Warriors heb gehoord was het ook dik knallen en genieten! :tongue2 |
|
|
|
|