|
Rush @ Fonii - 16.04.2005
|
View this Thread in Original format
| djchem |
Ekstase & Spirit Sessions presenterer: RUSH @ FONII (Fritjof Nansensplass 4) den 16.04.2005

Vinteren er på retrett og Oslo ser om dagen ut til å være åsted for mer klubb-action enn på lenge.
Det er på høy tid at RUSH ser sin spede begynnelse i hovedstaden og endelig har vi gleden av å kunne
presentere dato for første klubbkveld.
Ceejay reiser om dagen på kryss og tvers i Norge og serverer det glade budskap i 4/4, Kimito Lopez
har nettopp landa seg en prestisjetung gig på Club Asta i nederland og Nico & Chem returnerte nylig
fra norges nordligste storparty, Sundance i Narvik. Den 16. april samles hele gjengen i kjelleren
bak rådhuset for å forsøke å demonstrere hva det er RUSH dreier seg om. I tillegg Presenterer vi to
ferske navn bak spakene, nærmere bestemt Andreas F & Emil F aka. Decay Areas. Duoen vil levere et
warmup sett sammensatt av bråkjekk electro, håndplukket detroit og minimaltechno.
Etter endel fram og tilbake med potensielle lokaler har vi besluttet at Fonii fortsatt er en yndet location
for den atmosfæren vi ønsker å skape. Intimt, oversiktlig og på utsiden den triveligste gathering spoten
i Oslo by.
Den musikalske profilen på RUSH kommer som tidligere nevnt til å dekke det meste. Vi har i utgangspunktet
ikke satt noen begrensninger, men tar sikte på at soundet skal gjenspeile navnet på arrangementet. Med andre
ord vil energi, driv og suggererende beats stå høyt i kurs. Forvent alt fra flytende, perkussiv og melodiøs trance,
til piskende hollandsk techno, club og techtrance, til blytung frankfurtsk techno-trance & acid.
Med tanke på aldergrense er filosofien vår den samme som tidligere, er du passert 18, er du velkommen. Vi ønsker
å se en aldersløs og unison crowd.
Vi håper å se deg på dansegulvet den 16. april!
Lineup:
Ceejay (Hyperstate, Futuredome, DJ Beat/Trauma, Spirit Sessions)
Kimito Lopez (Radio Oslo, Trance Dept, Ekstase, ETN FM)
Nico Venjar (Trance Dept, Rush, Ekstase)
DJ Chem (Trance Dept, Rush, Ekstase)
Decay Areas
Dato: 16 april. 2005
Tid: 22.00-03.00
ID: 18 år
CC: 80.-
www.ekstase.no
www.spirit-sessions.com |
|
|
| Nicco |
jippikaye mothaa :whip:
dette blir knall ! :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Kimito |
| Bumpibump mafakka :D |
|
|
| moore |
(Y)
Hadde det nå enda vært på en annen dag en min bursdag hvos jeg har andre planer :( |
|
|
| Kimito |
Du får feire bursdagen din her pål...
så synger alle bursdagssang til deg :D |
|
|
| Nicco |
| ja det stemmer, skal se om jeg ikke finner en armin mix av happy birthday 2 u :) |
|
|
| Kimito |
Tonite :D
Håper å se noen fra TA her da :) |
|
|
| KimG THT Events |
Ja hvordan gikk det gutta?
kunne selv ikke ta turen....ble trua med på en familie trageide så fikk ikke dratt. ;-( |
|
|
| djchem |
Kunne sikkert vært litt mer mennesker, men med tanke på at arrangementet debuterte denne kvelden går det absolutt an å være fornøyd.
Bra stemning var det definitivt :)
Dato for neste arrangement kommer snart! |
|
|
|
|