return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Klubbar i Ayia Napa..
View this Thread in Original format
dj_hysterix
Hej allihopa!

Det var längesen man var här.. jag skylle på plugg, jobb o kompisar :p
Jag kommer åka till ayia napa nu i sommar och undrar om nån av er kan rekommendera bra trance-klubbar eller rekommendera nåt överhuvudtaget :)

cheers cheers:D
SteveTranz4ever
Ayia Napa... var där år 2000 så jag har inte mycket att komma med nu men du borde kolla med UKTA... Cypern är lika invaderat av Engelsmän som Ibiza...

Fan, har för mig nån här på SWETA var där förra sommaren eller som de var sommarn 2003.


Det året jag var där så missade jag Paul Oakenfold, visste inte ens han skulle lira på en klubb där :wtf: :(
jofawe
haha.. okej.
Jag har varit där några gånger och kan rekommendera ICE och Castle Club.
Ice hade Gatecrasher on tour när jag var där 2002 och Castle Club kör underbar trance och house med djn Nicky P ..
Jeremy H
Jag var där förra sommaren :)
Hade turen att få se Matt Darey på club Abyss.. ligger precis vid klostret typ.. Engelska turnmills kör club där ganska ofta, så andra större jockeys kommer dit då o då!
Sen så spelade Armin o Marco V i huvudstaden Larnaca förra sommaren oxå läste jag..
Annars var det okej musik på Castle oxå, som Jofawe nämnde!

Annars så kommer jag inte ihåg så jättemkt av min Ayia Napa-vistelse om jag ska vara helt ärlig :p Men roligt var det! ;)
jofawe
quote:
Originally posted by Jeremy H
Jag var där förra sommaren :)
Hade turen att få se Matt Darey på club Abyss.. ligger precis vid klostret typ.. Engelska turnmills kör club där ganska ofta, så andra större jockeys kommer dit då o då!
Sen så spelade Armin o Marco V i huvudstaden Larnaca förra sommaren oxå läste jag..
Annars var det okej musik på Castle oxå, som Jofawe nämnde!

Annars så kommer jag inte ihåg så jättemkt av min Ayia Napa-vistelse om jag ska vara helt ärlig :p Men roligt var det! ;)



Förlåt.. jag menade ju såklart ABYSS där Gatecrasher var :)
De flesta ställena är faktist helt okej, förutom de skandinaviska hahahaha

Men Jeremy, inte drack du väl alkohol?!
Jeremy H
quote:
Originally posted by jofawe
Förlåt.. jag menade ju såklart ABYSS där Gatecrasher var :)
De flesta ställena är faktist helt okej, förutom de skandinaviska hahahaha

Men Jeremy, inte drack du väl alkohol?!

Ah, okaj :) Det var Gatecrasher som arrade kvällarna i Larnaca jag skrev om..

Haha, alkohol på ayia napa? jag? nejnejnej..var nog solsting eller nåt ;)

Btw. Vad hette klubben jämte Castle? ´Var en jättemini ingång och en trappa ner.. o sen en monstersal full med galna engelskor när man väl kom in :p Dit bör du gå en kväll iaf! :toothless
dbl
säger bara grabbarna grus... är tyvärr bara förfest ställe eftersom dem stänger typ kl1 :(
men helt klart det bästa stället... enda "trancen" e la cheeeeeesy.. men spela roll.. grrryyyyyyyyyyyyyyyyyymmmttttttttttt va det fan där :D
Jeremy H
quote:
Originally posted by dbl
säger bara grabbarna grus... är tyvärr bara förfest ställe eftersom dem stänger typ kl1 :(
men helt klart det bästa stället... enda "trancen" e la cheeeeeesy.. men spela roll.. grrryyyyyyyyyyyyyyyyyymmmttttttttttt va det fan där :D

Dom spelade samma sista-låt varje dag under 2 veckor vi var där :wtf: "Björn Rosenström - Raggarrock"

Var rätt kul där faktiskt.. vi hade "VIP-bord" tack vare en kompis, och jag hade min privata servitris pga av min "lilla" alkhohol-konsumtion dom 2 veckorna :p

Ojoj vad jag längtar till sommaren nu.... :(
chjo
Har vart där två ggr, -98 och -03, kommer inte åka dit igen, är väl för gammal ;)

Min erfarenhet är att på 98,2% av alla ställen är det R&B alt. UK Garage, men med lite tur så kan man få riktigt skön House och Trance. Vad gäller navigeringen så är det bara att vandra runt, precis som de flesta större partystäder så behöver man inte fundera så mkt. Är smockat med pubbar, klubbar och dansställen.

Mitt tips, gå inte till samma ställe två kvällar i rad,,, slöseri när det finns så mkt att välja på.

Lycka till
jofawe
quote:
Originally posted by Jeremy H
Ah, okaj :) Det var Gatecrasher som arrade kvällarna i Larnaca jag skrev om..

Haha, alkohol på ayia napa? jag? nejnejnej..var nog solsting eller nåt ;)

Btw. Vad hette klubben jämte Castle? ´Var en jättemini ingång och en trappa ner.. o sen en monstersal full med galna engelskor när man väl kom in :p Dit bör du gå en kväll iaf! :toothless


Det var väl antagligen ICE eller Carwash :)
Iofs ganska trevliga ställen.
Engelskor är trevliga, högljudda bleka och .. ja .. precis som Engelskmän.. ja det gäller ju att inte vara kräsen hahaha

Jeremy H
quote:
Originally posted by jofawe
Det var väl antagligen ICE eller Carwash :)
Iofs ganska trevliga ställen.
Engelskor är trevliga, högljudda bleka och .. ja .. precis som Engelskmän.. ja det gäller ju att inte vara kräsen hahaha

Haha :p
Men naae.. var varken ICE lr carwash...
Gah.. kommer inte på namnet..störande ;/
jofawe
haha.. fick ett citat från "Van the Man" i huvudet nu ...

"Im gonna take my car to the carwash, and waaax it, yeah ..."
(Indiern berättar om vad han ska göra i USA :))

Jerry, kolla mina bilder på http://supa.mine.nu (logga in med gäst2 / gäst2 å kolla bilderna =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement