return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ta-Sweden Irc Channel
View this Thread in Original format
Jre
Tjena!!

Finns det nån irc-channel för Ta´s ?
Vet ju att swamper hänger i #Trance på EFNET

Om det finns intresse för en egen svensk IRC-kanal
let me know så kan jag fixa några BOTS :))
Ta-Sweden eller nått kanske ..jaja en ide iaf

// Jre
mindshooter
quote:
Originally posted by Jre
Tjena!!

Finns det nån irc-channel för Ta´s ?
Vet ju att swamper hänger i #Trance på EFNET

Om det finns intresse för en egen svensk IRC-kanal
let me know så kan jag fixa några BOTS :))
Ta-Sweden eller nått kanske ..jaja en ide iaf

// Jre


Starta en så får du se hur det går.....själv tycker jag att det går lika bra om alla addar varandra på ICQ eller nåt....fast då kan itne alla chatta om samma sak förståss
Jre
Okej jag har lagt några bots i #TA-Sweden EFNET
gör som ni vill jag addar er mer än gärna.


/ Jre
mindshooter
Laddar hem mIRC nu :) Hoppas du e där...
fruktsoppa
jag kör nog hellre på ICQ:. man kan ju koppla in alla som vill på en chat.. o det är ju bra.. juh!:eyes:
reveal
irc och icq i all ära, men när detta förslaget togs upp förra gången påpekade anden en bra grej: tappar inte detta forumet sitt värde om alla är på icq/irc istället?
fruktsoppa
det har jag glömt bort.. men fortfarande är det kul att lättare kunna skicka filer o dylikt..
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
irc och icq i all ära, men när detta förslaget togs upp förra gången påpekade anden en bra grej: tappar inte detta forumet sitt värde om alla är på icq/irc istället?


Det är ju helt korrekt....Enda som är bra att man kan skicka lite filer å sådant över icq....
mindshooter
Jag tror inte att vi kommer diskutera forum saker pa chatten...snarare vad som hande...kanske lite latar...och skicka filer......IRC ar lattare,snyggare ochs mididgare att chatta pa an ICQ....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement