|
Ta-Sweden Irc Channel
|
View this Thread in Original format
| Jre |
Tjena!!
Finns det nån irc-channel för Ta´s ?
Vet ju att swamper hänger i #Trance på EFNET
Om det finns intresse för en egen svensk IRC-kanal
let me know så kan jag fixa några BOTS :))
Ta-Sweden eller nått kanske ..jaja en ide iaf
// Jre |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Jre
Tjena!!
Finns det nån irc-channel för Ta´s ?
Vet ju att swamper hänger i #Trance på EFNET
Om det finns intresse för en egen svensk IRC-kanal
let me know så kan jag fixa några BOTS :))
Ta-Sweden eller nått kanske ..jaja en ide iaf
// Jre |
Starta en så får du se hur det går.....själv tycker jag att det går lika bra om alla addar varandra på ICQ eller nåt....fast då kan itne alla chatta om samma sak förståss |
|
|
| Jre |
Okej jag har lagt några bots i #TA-Sweden EFNET
gör som ni vill jag addar er mer än gärna.
/ Jre |
|
|
| mindshooter |
| Laddar hem mIRC nu :) Hoppas du e där... |
|
|
| fruktsoppa |
| jag kör nog hellre på ICQ:. man kan ju koppla in alla som vill på en chat.. o det är ju bra.. juh!:eyes: |
|
|
| reveal |
| irc och icq i all ära, men när detta förslaget togs upp förra gången påpekade anden en bra grej: tappar inte detta forumet sitt värde om alla är på icq/irc istället? |
|
|
| fruktsoppa |
| det har jag glömt bort.. men fortfarande är det kul att lättare kunna skicka filer o dylikt.. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
irc och icq i all ära, men när detta förslaget togs upp förra gången påpekade anden en bra grej: tappar inte detta forumet sitt värde om alla är på icq/irc istället? |
Det är ju helt korrekt....Enda som är bra att man kan skicka lite filer å sådant över icq.... |
|
|
| mindshooter |
| Jag tror inte att vi kommer diskutera forum saker pa chatten...snarare vad som hande...kanske lite latar...och skicka filer......IRC ar lattare,snyggare ochs mididgare att chatta pa an ICQ.... |
|
|
|
|