return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
First & Andre - Widescreen (pg. 2)
View this Thread in Original format
K-PAXian
Schysst! :D

Can't wait! \o/
trancedanne
Nice att den släpps på singel också, borde fler låtar göra..
dbl
det lilla jag har låter hel nice.. hoppas man får höra hela senare :)

lyssnade precis på directors cut på din sida och den versionen påminner en hel del om musiken till metal gear solid
tommie
quote:
Originally posted by dbl
det lilla jag har låter hel nice.. hoppas man får höra hela senare :)

lyssnade precis på directors cut på din sida och den versionen påminner en hel del om musiken till metal gear solid


Eller varför inte "The rock"? ... :)

Hur som helst, ruggig prodd från båda mina små gossar! ... :)
DjAviander
Aight. Jag får göra som någon annan sa, leta reda på en ASOT-rip o återkomma med feedback :)

Hittade på din hemsida nu och det låter riktigt mums!

Cred till både dig och lillebror din!

Edit:/Ignore
Finns den annars uppe på internet, nån sample bara?
/ignore

Edit 2: Håller med DBL om att Directors cut låter så grymt som MGS och det är enbart positivt! :crazy:
November
Uhjj va bra :)

Det här var verkligen tummen upp
Keep up the good work :D
Sorrow
In my box.. :)

Har min officiella support, helt klart. :D
Snakebyte
Jävligt snygg låt får jag säga! Blev lite överraskad...trodde det var slut med trance från Jezper...
dbl
quote:
Originally posted by Snakebyte
Jävligt snygg låt får jag säga! Blev lite överraskad...trodde det var slut med trance från Jezper...


är det... låten skrevs för 8 månadersen
zoric
Trodde också att det var slut med Jezpers trance produktioner. Men den här låten är ju anthem för Belgiska Sensation!

Grym produktion. Blev förvånad när den kom ut :D

Jeremy H
quote:
Originally posted by zoric
Trodde också att det var slut med Jezpers trance produktioner. Men den här låten är ju anthem för Belgiska Sensation!

Grym produktion. Blev förvånad när den kom ut :D


quote:
Originally posted by Airbase
Tack så mycket, men glöm inte att det är jag och min bror som gjort låten, så han ska ha lika mycket cred i så fall :)

Och nej, jag har inte börjat med trance igen, inte ännu i alla fall. Denna låten skrevs för åtta månader sedan.
zoric
Sounds good too me.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement