return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vem Ska Redigera Sensation White 2005 ?
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Ja de e sant... killen jag fick mitt presspass av var så imponerad av min klippteknik från min Trance Energy 2004 video att jag ska få redigera nästa Sensation White DVD. Tilläggas ska att han hade även gluttat på min Lucia kryss video.

Dom ville ringa mig redan nu i helgen för att ta alla detaljer vad de nu innebär... pengar pengar hoppas jag men en sån här grej gör man ju lätt gratis vilken dag som helst !!!
Berättar mer när jag snackat med dom...


JIIIIHOOOOOOOO


:D :D :D :D
mr_fisken
eehh vaa:eyes:
det är ju fan hur grym som helst.. grattis steve
fan vad mycket material det lär finnas, lycka till.. men en så här stor grej gör man väl inte ensam? eller?

grattis hur som helst och berätta mer när du vet
Laszlo
holy ...grattis mannen :)

april april : )
FredAcler
Oj oj, inte illa. :eyes: Stort grattis steve!!!
K-PAXian
Jösses!! :eyes:
Fan fa coolt! Stort grattis!

Men...

...alla vi här på Swe TA får väl ett varsitt gratis ex av dig då eller? ;) :stongue:
cviper
grattis! :eyes:


... till ett lyckat aprilskämt! :P
Jeremy H
omg :eyes:
Steve goes pro! :eek:

Grattis som fan! Glöm inte oss stackars sweta när du blivit rik o känd :p
SteveTranz4ever
APRIL APRIL din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill !!!!


Nån som kollat vad det är för datum idag ?
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja de e sant... killen jag fick mitt presspass av var så imponerad av min klippteknik från min Trance Energy 2004 video att jag ska få redigera nästa Sensation White DVD. Tilläggas ska att han hade även gluttat på min Lucia kryss video.

Dom ville ringa mig redan nu i helgen för att ta alla detaljer vad de nu innebär... pengar pengar hoppas jag men en sån här grej gör man ju lätt gratis vilken dag som helst !!!
Berättar mer när jag snackat med dom...


JIIIIHOOOOOOOO


:D :D :D :D


Gött som faen stefan! Ska bli kul att se resultatet nu när någon musikintresserad får ta hand om dvd'n istället för de vanliga dryga!


Edit: de var ju tur jag skrev musikintresserad, för då kan ju inte du räknas in :)
cviper
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nån som kollat vad det är för datum idag ?


Minst två stycken ;)

Syns om du trycker cntrl-a (eller bara markerar texten i alla inlägg)

reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
APRIL APRIL din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill !!!!


Nån som kollat vad det är för datum idag ?


Var det jag tänkte efter att ha läst en mening :p Så jag gick inte på det, men det hade varit schyst om det var sant ;)
Kaveh
haha :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement