return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
למכירה חד פעמית IIO - RAPTURE (AVB mix) (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman


אין לך שום מושג במוסיקה הא?
חוץ מטראנס פסיכדלי שזו מוסיקה שמתה מזמן אתה לא מבין.

לא שאני אומר שהמוסיקה הזאת לא טובה או טובה פחות מסוגים אחרים הבעייה שאתם , מי שאוהב טראנס פסיכדלי , רצחתם את המוסיקה הזאת במו ידיכם.
צרבתם אותה ולא קניתם דיסקים , לא תמכתם באומנים ולכן אין בארץ כמעט מוסיקה כזו יותר.
וזה מה שתיד להיות בארץ בתחום הפרוגרסיב וההאוס אם נמשיך לצרוב...

חבל אולי במקום להתלהב שאתה מוציא רליס פה ורליס שם תוציא את האנרגיה על ללמוד קצת בנושא מוסיקה אלקטרונית ותפתח את העייניים על מה שקורה בסצנה העולמית.

עכשיו על התקליט:
יש רק 500 עותקים בעולם במהדורה מיוחדת של תקליט עם צד אחד
הצד השני ריק
אני אומר לכם שזה הדבר הכי חם שיש בעולם המוסיקה ומי שישיג עותק יהיה חלק בהיסטוריה.


אחי!!!!... אתה לא יודע כמה אני מסכים איתך בעניין הזה!!..

תקלטו, שרק פה בסצינה של הארץ.. הולכים וצורבים הכל!.. תקלטו שבסצינה במקומות אחרות
מורידים ריליסים מהאינטרנט
אבל אם מישהו כן אוהב את הדיסק הזה
או את הסינגל הזה היא יעריך את האומן וילך ויקנה את זה!!..
הוא לא יצרוב ויתלהב שיש לו את כל הטראנסים החדשים כי הוא הוריד אותם מהאינטרנט!!..

ההפקות של הטראקים בארץ זה ממש נורא, כל הנצחונות המסרוחים האלה זה מוסיקה שממש יכולה להרוס את המסיבה!!..

חוץ מ Holymen - The last universe

שהיה אחלה של טראק מקפיץ במסיבה
אני לא רואה שום הפקה אחרת חוץ מטראקים אכותיים של יהל.. שאני לא מחשיב את הטראקים שלו כסצינה ישראלית כי הם מושמעים ברחבי העולם כולל טופ דיי גיים שמנגנים טראקים שלו..
MoSH_MaN
זה שאני לא רותה לקנות ב70 שקל דיסק עם שיר אחד
לא הופך אותי לאידיוט שלא מבין במוזיקה?

באיזו זכות אתה אומר את זה לי?
מה הקשר?!???
תתחיל להרגיע כי זה שמישהו לא רוצה לשלם כל כך הרבה כסף בשביל להיחות בהסיטוריה(חחח אלק)לא הופך אותו ל לא מבין במוזיקה
ואני לא כל כך מת על פסיכדלי שתדע לך ואני לא צרבתי אותה דווקא אז קניתי את כל הדיסקים של ברקן,קרחנה,הולימן(שלא ממזן שמעתי, איזה אדיר זה)מורנינג אין ספייס וכ"ו


repect!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה שאני לא רותה לקנות ב70 שקל דיסק עם שיר אחד
לא הופך אותי לאידיוט שלא מבין במוזיקה?

באיזו זכות אתה אומר את זה לי?
מה הקשר?!???
תתחיל להרגיע כי זה שמישהו לא רוצה לשלם כל כך הרבה כסף בשביל להיחות בהסיטוריה(חחח אלק)לא הופך אותו ל לא מבין במוזיקה
ואני לא כל כך מת על פסיכדלי שתדע לך ואני לא צרבתי אותה דווקא אז קניתי את כל הדיסקים של ברקן,קרחנה,הולימן(שלא ממזן שמעתי, איזה אדיר זה)מורנינג אין ספייס וכ"ו


repect!


קודם כל!!!!.. תקלוט שזה לאאאאאאאאאאא דיסקקקקקקקקק

זה וווווווויייינללללל
תקליט!!!!

לא דיסק רגיל ששומעים בדיסמן
אלה

ת-ק-ל-י-ט

שנית.... דווקא את כל האלבומים האלו אתה קונה?..
אי אפשר לארגן איזה תקליט אכותי כמו
Dj Tiesto - Magik 6?
:eek:
Dj Black
energy
הממממ...זה משנה עם זה תקליט או דיסק

(ואל תתחילו לרדת עלי פה)
:(
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy


זה וווווווויייינללללל
תקליט!!!!


ת-ק-ל-י-ט
:eek:



אהה לא ידעתי עדיין לא תודה לא צריך
Vman
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה שאני לא רותה לקנות ב70 שקל דיסק עם שיר אחד
לא הופך אותי לאידיוט שלא מבין במוזיקה?

באיזו זכות אתה אומר את זה לי?
מה הקשר?!???
תתחיל להרגיע כי זה שמישהו לא רוצה לשלם כל כך הרבה כסף בשביל להיחות בהסיטוריה(חחח אלק)לא הופך אותו ל לא מבין במוזיקה
ואני לא כל כך מת על פסיכדלי שתדע לך ואני לא צרבתי אותה דווקא אז קניתי את כל הדיסקים של ברקן,קרחנה,הולימן(שלא ממזן שמעתי, איזה אדיר זה)מורנינג אין ספייס וכ"ו


repect!


אההההההההההההה
תפסיק אני עומד לבכות תקלוט שזה לא דיסק זה וינול
אתה רוצה תמונה של זה ?
אני לא קולט אותך

אני לא מכריח אותך לקנות בסך הכל מכל ה 9 תקליטים שהזמתי אני לא אושה רווח
Vman
quote:
Originally posted by Dj Black
energy
הממממ...זה משנה עם זה תקליט או דיסק

(ואל תתחילו לרדת עלי פה)
:(


זה יוצא על תקליט במהדורה מיוחדת לאספנים
ואם אתה שואל הכלל מה ההבדל בין דיסק לתקליט זה הכל באיכות
MoSH_MaN
מה שמפריע לי
VMAN
שאתה אומר לי שאני לא מבין במוזיקה שאין לזה שום קשר!!!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
energy
הממממ...זה משנה עם זה תקליט או דיסק

(ואל תתחילו לרדת עלי פה)
:(


חחחחח
אחי אני לא יורד עליך זה הכל בצחוק

בוא אני יסביר לך מה זה משנה...

הווינל הזה מיוחד כי יצאו לו רק 500 עותקים בכל העולם אחי. בכללללללללללל העולםםםםםםםםםםםם

וזה יהיה כבוד עצום בשבילי לפחות אם אני יהיה אחד מבעלי הווינל הזה
יש הבדל בין ווינל לדיסק בערך

ווינל אתה לא יכול ללכת ולהכין כי אין צורב של ווינלים!!

(בעצם יש את הדבר החדש של וסטקס אבל הוא עולה פווווללללל כסף) כי גם אני יכול ללכת לצרוב לעצמי דיסק עם הטראק הזה ולשים עליו עטיפה ולהגיד היי הינה לי יש את זה על דיסק

אבל אם יש לי את הווינל יש לזה בהרבה יותר ערך
Dj Black
כל הזמן זה הופך את המכתב לכתום
אבל לא הוספה שום תגובה חדשה
:conf: :conf: :conf:

וזה רק ב
thread
הזה



:conf: :conf: :confused: :confused:

DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
כל הזמן זה הופך את המכתב לכתום
אבל לא הוספה שום תגובה חדשה
:conf: :conf: :conf:

וזה רק ב
thread
הזה



:conf: :conf: :confused: :confused:


אני הוספתי
Reply
חדש בקשר לשאלה שלך..

וזה ישאר כתום רק אם אתה עושה
Back
ולא לוחץ על
Europe - Israel
Dj Black
רק שאני רושם תגובה חדשה
אני רואה את כל הטופיק
מוזר....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement