|
האם תקליטנים הם חייזרים? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
הכל ברוח טובה....
יא לוקח קשה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הכל ברוח טובה....
יא לוקח קשה |
חחחחחחח
צוחקים אחי..
נירא לי אתה לוקח פה קשה |
|
|
| MoSH_MaN |
אגב אתת דביל לקוח מהתוכנית הכי גדולה בארץ קיציס!
הנה הקטע השלם:
אי טי נכנס
קיציס:שלו אי טי
אי טי:בבבבבבררררררררררר
קיציס:אאאה אתה בטח לא מבין עברית,שלום א-נ-י -א-י-ל
ועוד משהו כזה הוא אומר א-נ-י א-י-ל
אי טי:א-ת-ה ד-ב-י-ל
חזקקק
אי טי אנ טי תנו לא בראש עד שיגמרו לו המילים דייי אני מגמרת |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אגב אתת דביל לקוח מהתוכנית הכי גדולה בארץ קיציס!
הנה הקטע השלם:
אי טי נכנס
קיציס:שלו אי טי
אי טי:בבבבבבררררררררררר
קיציס:אאאה אתה בטח לא מבין עברית,שלום א-נ-י -א-י-ל
ועוד משהו כזה הוא אומר א-נ-י א-י-ל
אי טי:א-ת-ה ד-ב-י-ל
חזקקק
אי טי אנ טי תנו לא בראש עד שיגמרו לו המילים דייי אני מגמרת |
אני יודע שזה לקוח משם ולכן עניתי
אתה חייזר |
|
|
| luckystrike |
הוא מכוער אחושילינג
LOL
:)
יש הרבה יוצרים מוגבלים אסטתית
ראיתם את
TIMO MASS ?
או את
JAMES HOLDEN
שהוא אחד האנשים הכי מוכשרים לדעתי
גם
VINCENT DE MOOR
מכוער...
בכל אופן מישהוא ראה את החברה של טיאסטו ?
איזה שווה יא - אללה !!! |
|
|
| MoSH_MaN |
לא חסר כוסיות ואגב לא מעניין אותי איך נראים
djs
או שלמישהו פה יש נטייה..... |
|
|
| luckystrike |
אחרי שראיתי את
TIMO MASS
לא ישנתי יומיים
;) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
LOL
ראיתם פעם תמונה של
Johan Gielen??
הוא נראה כמו נושך כריות בטירוףףףףףף
:D ;) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
LOL
ראיתם פעם תמונה של
Johan Gielen??
הוא נראה כמו נושך כריות בטירוףףףףףף
:D ;) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי
;) |
|
|
| TranceGiant |
Teach me some slang please ;)
I somehow managed to understand what "nosheh kariyot" is about, by the way..MA HAKESHER?
`but are there any new....words i should know?
f.e. when i lived in israel we said "hatiha" instead of kusit, hantarish instead of Pharsh etc. etc.
Egzozan is new i assume..so is "nidlak berevers"..and things like "sof hadereh" or "havlaz"...well what else is new :p |
|
|
| MoSH_MaN |
נושך כריות זה הומו....
אם אתה עדיין לו מבין למה אז
שמכניסים לו בתחת אז הוא נושך כרית כדי....
לא צריך הרחיב יותר מידי קלטת? |
|
|
|
|