return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
האם תקליטנים הם חייזרים? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Black
בצחוק
;)
MoSH_MaN
הכל ברוח טובה....

יא לוקח קשה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הכל ברוח טובה....

יא לוקח קשה


חחחחחחח
צוחקים אחי..
נירא לי אתה לוקח פה קשה
MoSH_MaN
אגב אתת דביל לקוח מהתוכנית הכי גדולה בארץ קיציס!

הנה הקטע השלם:

אי טי נכנס

קיציס:שלו אי טי

אי טי:בבבבבבררררררררררר

קיציס:אאאה אתה בטח לא מבין עברית,שלום א-נ-י -א-י-ל

ועוד משהו כזה הוא אומר א-נ-י א-י-ל

אי טי:א-ת-ה ד-ב-י-ל

חזקקק

אי טי אנ טי תנו לא בראש עד שיגמרו לו המילים דייי אני מגמרת
Vman
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אגב אתת דביל לקוח מהתוכנית הכי גדולה בארץ קיציס!

הנה הקטע השלם:

אי טי נכנס

קיציס:שלו אי טי

אי טי:בבבבבבררררררררררר

קיציס:אאאה אתה בטח לא מבין עברית,שלום א-נ-י -א-י-ל

ועוד משהו כזה הוא אומר א-נ-י א-י-ל

אי טי:א-ת-ה ד-ב-י-ל

חזקקק

אי טי אנ טי תנו לא בראש עד שיגמרו לו המילים דייי אני מגמרת


אני יודע שזה לקוח משם ולכן עניתי
אתה חייזר
luckystrike
הוא מכוער אחושילינג
LOL
:)
יש הרבה יוצרים מוגבלים אסטתית
ראיתם את
TIMO MASS ?
או את
JAMES HOLDEN
שהוא אחד האנשים הכי מוכשרים לדעתי
גם
VINCENT DE MOOR
מכוער...

בכל אופן מישהוא ראה את החברה של טיאסטו ?
איזה שווה יא - אללה !!!
MoSH_MaN
לא חסר כוסיות ואגב לא מעניין אותי איך נראים
djs
או שלמישהו פה יש נטייה.....
luckystrike
אחרי שראיתי את
TIMO MASS
לא ישנתי יומיים

;)
DJ-Kreing^^
LOL
ראיתם פעם תמונה של
Johan Gielen??

הוא נראה כמו נושך כריות בטירוףףףףףף

:D ;)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
LOL
ראיתם פעם תמונה של
Johan Gielen??

הוא נראה כמו נושך כריות בטירוףףףףףף

:D ;)



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי
;)

TranceGiant
Teach me some slang please ;)
I somehow managed to understand what "nosheh kariyot" is about, by the way..MA HAKESHER?
`but are there any new....words i should know?
f.e. when i lived in israel we said "hatiha" instead of kusit, hantarish instead of Pharsh etc. etc.
Egzozan is new i assume..so is "nidlak berevers"..and things like "sof hadereh" or "havlaz"...well what else is new :p
MoSH_MaN
נושך כריות זה הומו....

אם אתה עדיין לו מבין למה אז

שמכניסים לו בתחת אז הוא נושך כרית כדי....

לא צריך הרחיב יותר מידי קלטת?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement