return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
בואו נתחיל לקנות דיסקים
View this Thread in Original format
Vman
היי
המצב העצוב בארץ מתבטא בעובדה שלא קונים פה דיסקים אלא צורבים או מורידים.

גם אני הייתי במשך שנים מוריד וצורב ולא חושב על כלום.

אבל לאחרונה התחלתי רק לקנות דיסקים
אני מוותר על הגדים ודברים אחרים אל אין יותר כייף מלפתוח דיסק חדש.

אז בבקשה תתחילו לקנות דיסקים למען היוצרים ונגד הזייפנים הערבים
DJ-Kreing^^
לפני כמה זמן קיבלתי תלוש של 150 לקניית דיסקים בטאור רקורדס
מה הייתם ממליצים לי לקנות?
:conf:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Vman
היי
המצב העצוב בארץ מתבטא בעובדה שלא קונים פה דיסקים אלא צורבים או מורידים.

גם אני הייתי במשך שנים מוריד וצורב ולא חושב על כלום.

אבל לאחרונה התחלתי רק לקנות דיסקים
אני מוותר על הגדים ודברים אחרים אל אין יותר כייף מלפתוח דיסק חדש.

אז בבקשה תתחילו לקנות דיסקים למען היוצרים ונגד הזייפנים הערבים


טוב תשמע

אין בישראל דיסקים חדשים עם שירים טובים לקנות....

אם היה,היית קונה והייתי מזהה אותי בקבוצות שיחרור של שירים :p

חוץ מכמה דיסקים של טרנאס ישראלי אז אין כלום

אני ילך עוד מעט לקנות אינפקטד או אסטרל או משהו חדש טוב!:clown:
Vman
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


טוב תשמע

אין בישראל דיסקים חדשים עם שירים טובים לקנות....

אם היה,היית קונה והייתי מזהה אותי בקבוצות שיחרור של שירים :p

חוץ מכמה דיסקים של טרנאס ישראלי אז אין כלום

אני ילך עוד מעט לקנות אינפקטד או אסטרל או משהו חדש טוב!:clown:


יש המון דיסקים טובים בארץ ולא טראנס פיסכדלי זה לא משהוא טוב.
תלך לחנות טובה כמו טאואר רקורדס בחדרה או כל מיני יש שם המון דברים חדשים
Dj Black
בעזריאלי יש חנות ענקית שלהם
יש שם כזה בסוף כמה דיסקים....לא משהו
darude
atb....\:
:stongue:
DJ-Energy
טוב....
החנות הכי קרובה אלי זה
tower records
בקניון של רחובות אם אני לא טועה
ואני לא חושב שיש שם מבחר כזה גדול של דיסקים
אני בשמחה הייתי קונה אם זה היה שווה את זה..

תגידו למישהו יש להמליץ לי איזה אוסף פסיכדלי נחמד?..
Dj Black
אוסף אני לא מכיר

אבל תמיד יש את אינפקטד ואסטרל
:)
Vman
אני יכול להמליץ על
הדיסק החדש של
Way Out West

ועל הדיסק הלא כל כך חדש של
Fred numf - universal language
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman
אני יכול להמליץ על
הדיסק החדש של
Way Out West

ועל הדיסק הלא כל כך חדש של
Fred numf - universal language


Way Out West
זה לא ציל אווט?
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
לפני כמה זמן קיבלתי תלוש של 150 לקניית דיסקים בטאור רקורדס
מה הייתם ממליצים לי לקנות?
:conf:


DJ-ENERY - זה שאתה מתעלם מהפוסט שלי זה לא אומר שגם אחרים צריכים להתעלם

נראה לי ש
vman
דיבר אלי

MoSH_MaN
איך שבא לך...

קנה אם אין לך שימוש אחר בתלוש הזה

אגב שים לב מה כתוב אליו...
Vman
כן דיברתי אליך
DJ-Kreing^^

ולא
Way out west
לא עושים צ'יל אאוט הם עושים פרוגרסיב איכותי בטרוף

והדיסק של
tiesto
חביב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement