|
בואו נתחיל לקנות דיסקים
|
View this Thread in Original format
| Vman |
היי
המצב העצוב בארץ מתבטא בעובדה שלא קונים פה דיסקים אלא צורבים או מורידים.
גם אני הייתי במשך שנים מוריד וצורב ולא חושב על כלום.
אבל לאחרונה התחלתי רק לקנות דיסקים
אני מוותר על הגדים ודברים אחרים אל אין יותר כייף מלפתוח דיסק חדש.
אז בבקשה תתחילו לקנות דיסקים למען היוצרים ונגד הזייפנים הערבים |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לפני כמה זמן קיבלתי תלוש של 150 לקניית דיסקים בטאור רקורדס
מה הייתם ממליצים לי לקנות?
:conf: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Vman
היי
המצב העצוב בארץ מתבטא בעובדה שלא קונים פה דיסקים אלא צורבים או מורידים.
גם אני הייתי במשך שנים מוריד וצורב ולא חושב על כלום.
אבל לאחרונה התחלתי רק לקנות דיסקים
אני מוותר על הגדים ודברים אחרים אל אין יותר כייף מלפתוח דיסק חדש.
אז בבקשה תתחילו לקנות דיסקים למען היוצרים ונגד הזייפנים הערבים |
טוב תשמע
אין בישראל דיסקים חדשים עם שירים טובים לקנות....
אם היה,היית קונה והייתי מזהה אותי בקבוצות שיחרור של שירים :p
חוץ מכמה דיסקים של טרנאס ישראלי אז אין כלום
אני ילך עוד מעט לקנות אינפקטד או אסטרל או משהו חדש טוב!:clown: |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב תשמע
אין בישראל דיסקים חדשים עם שירים טובים לקנות....
אם היה,היית קונה והייתי מזהה אותי בקבוצות שיחרור של שירים :p
חוץ מכמה דיסקים של טרנאס ישראלי אז אין כלום
אני ילך עוד מעט לקנות אינפקטד או אסטרל או משהו חדש טוב!:clown: |
יש המון דיסקים טובים בארץ ולא טראנס פיסכדלי זה לא משהוא טוב.
תלך לחנות טובה כמו טאואר רקורדס בחדרה או כל מיני יש שם המון דברים חדשים |
|
|
| Dj Black |
בעזריאלי יש חנות ענקית שלהם
יש שם כזה בסוף כמה דיסקים....לא משהו
darude
atb....\:
:stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
טוב....
החנות הכי קרובה אלי זה
tower records
בקניון של רחובות אם אני לא טועה
ואני לא חושב שיש שם מבחר כזה גדול של דיסקים
אני בשמחה הייתי קונה אם זה היה שווה את זה..
תגידו למישהו יש להמליץ לי איזה אוסף פסיכדלי נחמד?.. |
|
|
| Dj Black |
אוסף אני לא מכיר
אבל תמיד יש את אינפקטד ואסטרל
:) |
|
|
| Vman |
אני יכול להמליץ על
הדיסק החדש של
Way Out West
ועל הדיסק הלא כל כך חדש של
Fred numf - universal language |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Vman
אני יכול להמליץ על
הדיסק החדש של
Way Out West
ועל הדיסק הלא כל כך חדש של
Fred numf - universal language |
Way Out West
זה לא ציל אווט? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
לפני כמה זמן קיבלתי תלוש של 150 לקניית דיסקים בטאור רקורדס
מה הייתם ממליצים לי לקנות?
:conf: |
DJ-ENERY - זה שאתה מתעלם מהפוסט שלי זה לא אומר שגם אחרים צריכים להתעלם
נראה לי ש
vman
דיבר אלי |
|
|
| MoSH_MaN |
איך שבא לך...
קנה אם אין לך שימוש אחר בתלוש הזה
אגב שים לב מה כתוב אליו... |
|
|
| Vman |
כן דיברתי אליך
DJ-Kreing^^
ולא
Way out west
לא עושים צ'יל אאוט הם עושים פרוגרסיב איכותי בטרוף
והדיסק של
tiesto
חביב |
|
|
|
|