|
Raja-Ram תמונות מהזמיר חמישי האחרון. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| IS-TrancE LoveR |
אני מעריך שהוא בן 60.
היה לו עור כזה דליל ביד, ובאחד הטראקים הוא החזיק כזה את הלב...
אגב הבת שלו ואשתו היו שם, אשתו יפה והבת שלו כוסית!!!!
אין בן אדם שלא ניסה להתחיל איתה במועדון. |
|
|
| ronsh |
תאמינו לי חלום של כל דיג'יי זה שבגיל כזה עוד יעריכו את המוזיקה שלו...
כי הייתי בכמה מסיבות שלו והוא ללא ספק יודע לפרק תצ'ורה....
ואני מאמין שהוא עושה כסף לא רע בכלל.... |
|
|
| FreaKaZoid |
ronsh
עזוב אותך כסף איזה יופי שבן אדם בגיל "המופלג" שלו עושה מוסיקה פסיכודאלית מטורפת ויכול ללמד רבים... אין זה מדהים בן אדם בן 69 מתקלט לנוער. פשוט לא יאומן |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by FreaKaZoid
ronsh
עזוב אותך כסף איזה יופי שבן אדם בגיל "המופלג" שלו עושה מוסיקה פסיכודאלית מטורפת ויכול ללמד רבים... אין זה מדהים בן אדם בן 69 מתקלט לנוער. פשוט לא יאומן |
זה נכון..רק חבל שהוא בכלל לא מסומם...בכלל.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by IS-TrancE LoveR
אתה מוכן להפסיק לקטול כל דיון?!
למי מי אתה חושב את עצמך מנהל הפורום?!
אם אין לך מה להגיב על התמונות על המועדון או על הבן אדם שמצולם אל תגיב זה יעזור לכולנו. |
וואלה אני יודע תחוקים יותר טוב ממך כפרה ואני יגיד מה שבזין שלי
וצריך לסגור תטרד המזדיין |
|
|
| DjChook |
שחר, לפני שאתה מתחיל לקלל.
תפנה אלי בבקשה
הטרד ממשיך, מקווים שנהנת
רק חבל שלא אמרת על זה לפני, אולי היו מצטרפים אליך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר, לפני שאתה מתחיל לקלל.
תפנה אלי בבקשה
הטרד ממשיך, מקווים שנהנת
רק חבל שלא אמרת על זה לפני, אולי היו מצטרפים אליך |
פניתי אלייך לא עזרת בכלום
ועדיין יש פה שכונה יותר מהבקום |
|
|
| SPL |
אין כללים בפורום הזה נגד שפה כזאת מסריחה?
"בזין שלי"
"צריך לסגור את הטרד המזדיין"
איפה לעאזזל אתה חושב שאתה נמצא????????
ואתה מדבר על שכונה |
|
|
| m0sh |
בדיוק
שחר תרסן את עצמך בבקשה
אתה לא שולט פה |
|
|
| OREN |
חחח נפלתם על הבחור
למה אתם יכולים לחנך אותו דרך המסך |
|
|
| Hell_Copter |
אני זוכר שהייתי בהופעה של ראג'ה ראם בניין ביץ'... איזה חפירות היה חבל על הזמן :D
הוא אכל יותר סמים מחצי מדינה פה רק שתהיו בעניין |
|
|
| ronsh |
לא יודע מה נסגר עם העולם הזה..............
באומן בחיפה פשוט מתעקשים להביא אותו....בפעמיים הקודמות שכבר היתה הפקה איתו המסיבה התבטלה - יריות ובלאגנים....
אז למה בכוח...הוא חרוש כבר בכל הארץ...יאללה תעברו הלאה.... |
|
|
|
|