return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Drömgiget? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kvicket
quote:
Originally posted by Sorrow
Har spelat på en del intressanta platser, men Sensation, Dance Valley, Innercity, TE eller något liknande skulle vara jävligt kul. Ju större publik desto roligare. Nervositet i all ära, men ju fler som ser dig, ju fler ser hur bra du är. Så ser jag på det iaf.

Har fått mail från en promotor som är ansvarig för CroBar i NY, får se om det leder till något. Också helt ok.. ;)


Nu blir jag intresserad, vilka intressanta platser?
zoric
quote:
Originally posted by CJ InterCity
lycka till :toothless


Hehe. Jag kommer i alla fall att åka dit, men inte spela :D :toothless
RebeL9
det basta med att spela pa stora evenemang som Trance Energy etc ar att man inte ens behover kunna mixa for att ga hem. Minns bara Joop pa Trance Energy 2004. :D
bara sta dar och byta latar och anvanda cross fadern.
zoric
quote:
Originally posted by RebeL9
det basta med att spela pa stora evenemang som Trance Energy etc ar att man inte ens behover kunna mixa for att ga hem. Minns bara Joop pa Trance Energy 2004. :D
bara sta dar och byta latar och anvanda cross fadern.


Haha. Kung!
DjAviander
Mitt drömgig vore väl att få något gig ö.h.t. :stongue:

Men men, när man har fått lite crowd o ev. lite skills så skulle det vara schysst att lira på t.ex. Full Moon festival, Trance Energy eller liknande.
slam-tvd
Drömgiget skulle nog vara att få spela på sensation eller gatecrasher's summer sound system!!!
Gate 42
Antigen på en fräsh strand ala sånt man sett ifrån Ibiza, stå och lira feta house tunes medans folk dansar och dricker paraplydrinkar i solen (sen är det ju inte ett minus att tjejerna går runt i bikini :p )

Eller på en mysig klubb, som typ Göra Källare i Stockholm. Synd att ingen klubb utnyttjar de lokalerna längre. Minns den goda tiden då Fokused körde där varje eller varannan fredag. Det var tider det :)
ScuL
Lite offtopic men jag kan väl säga att jag får lira på en fest om 3 veckor (700 besökare förväntar dem)
Gate 42
quote:
Originally posted by ScuL
Lite offtopic men jag kan väl säga att jag får lira på en fest om 3 veckor (700 besökare förväntar dem)


Grattis! Hoppas allt går fint!
Jeremy H
quote:
Originally posted by ScuL
Lite offtopic men jag kan väl säga att jag får lira på en fest om 3 veckor (700 besökare förväntar dem)

Grattis! :)
Se till att ta bort rätt plattor osv :p

ScuL
Haha visst.. men tackar :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Jeremy H
Grattis! :)
Se till att ta bort rätt plattor osv :p


haha - en klassiker som vi alla gjort någon gång under våra dagar :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement