|
Wie weet hier al wat van?????
|
View this Thread in Original format
| After8 |
dit stond op http://beam.to/djsets
Okay to stop the rumors here some confirmed news!
Next Trance Energy in Utrecht you will see Klubbheads, Marco V., Blank &
Jones and Cosmic Gate, for the other names I have no confirmed infos!
klubbheads mogen thuisblijven van mij:D
maar blank&jones kunnen wel een vette set neerzetten
marco v spreekt voor zich:D
Cosmic Gate ken ik wel van remixen enzo maar wat doen die op het podium?
greetz |
|
|
| Optimus Trance |
| eeehhh, JamX en DeLeon (aka Dumonde) zou toch ook komen???? |
|
|
| Dj Alpha |
| cosmic gate maakt grappige muziek maar draaien kunnen ze niet |
|
|
| Flippe |
Klubheads hoeven van mij niet te komen,
Cosmic gate makt wel redelijke muziek, maar of ze kunnen draaien.....
Blan&Jones is danw eer wel een + punt! |
|
|
| Muppet |
keek net op beam/todjsets en er stond dit:16 February: Trance Energy with DuMonde and Blank & Jones
dus dumonde wel:):):):):) en blank&jones, als hier nou marco v envan buuren of corsten bij komt. john flemming, paul van dyk of lucien foort mogen ook wel
Greetz Muppet |
|
|
| Miss Proximus |
| Met zo'n line up durf ik eindelijk wat engelse TA's uit te nodigen :) |
|
|
| kolkiewolkie |
Waar kan ik de kaarten krijgen!!!
Dat wordt weer een puik feessie, moet wel gek gaan als ik daar niet naar toe ga
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Ruben_Dubbink |
line-up ziet er wel goed uit!
Denk dat je mij nog wel mee kunt krijgen Kolkiewolkie:D |
|
|
| moogwai |
M weet niet meer als ik.. die namen zijn dus zeker, Marco V en Klubbheads komen zeker.. check maar eens de anna agency site. Blank & Jones en Cosmic Gate zijn bevestigd door de blank & jones webmaster.
Ik was een beetje aan het surfen en ik iemand heeft op ID&T forum gepost dat er 2 main hallen komen, waarvan een "harde" hal. Dus dit betekend dat er ook meer Dj's komen. Dit lijkt me eigenlijk best logisch, omdat Trance Energy altijd vet uitverkocht is.. en nu kunnen er dus nog meer mensen naar Trance Energy als er daadwerkelijk 2 hallen komen.
Oh ja.. DJ Francois draait ook op Trance Energy. Check maar eens z'n site: DJ francois Wie kent die gozer?, aan zijn playlist te zien draait hij de wat hardere trance.
Cosmic Gate hebben een keer in de Time-Out gedraait.. ze draaien in dezelfde style als hun muziek :)... maar ze zullen in ieder geval beter kunnen mixen als Piu :p |
|
|
| @ddicted |
| Francois draait in de Zino hier in Tilburg, heb hem alleen nog nooit gehoord, toch is een keer gaan kijken. |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Francois draait in de Zino hier in Tilburg, heb hem alleen nog nooit gehoord, toch is een keer gaan kijken. |
k heb m 1 keer gehoord, was wel lekker.. Volgende TE ben ik zeker bij :) Ik ga vroeg een kaartje aanschaffen anders ben ik weer te laat :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by moogwai
M weet niet meer als ik.. die namen zijn dus zeker, Marco V en Klubbheads komen zeker.. check maar eens de anna agency site. Blank & Jones en Cosmic Gate zijn bevestigd door de blank & jones webmaster.
Ik was een beetje aan het surfen en ik iemand heeft op ID&T forum gepost dat er 2 main hallen komen, waarvan een "harde" hal. Dus dit betekend dat er ook meer Dj's komen. Dit lijkt me eigenlijk best logisch, omdat Trance Energy altijd vet uitverkocht is.. en nu kunnen er dus nog meer mensen naar Trance Energy als er daadwerkelijk 2 hallen komen.
|
:D VETT!!! :D
De remixen en tracks van Cosmic Gate klinken mij altijd lekker in de oren!!! Of ze kunnen draaien zullen we vanzelf wel zien..
En de Klubbheads mogen van mij ook wel weer komen, maar dan moeten ze wel in het begin draaien zodat je tijdens hun set mooi alles kan verkennen. Je wilt natuurlijk niet te veel missen van de andere DJ's, ik niet iig!!!
2 hallen is een heel goed idee! Er is altijd voldoende belangstelling voor TE dus wat groter zou goed kunnen! |
|
|
|
|