return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
What do ya thing about jimmy goldschmitz - horizon (peter luts remix)
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
jimmy goldschmitz - horizon (peter luts remix) is a tune that became a hit in the israeli clubs in the last few months. many israeli djs like this tune, and when they play it the crowd allways go nutz.

But i dont see whats so spacial about this one:

חסר מלודיה, כל מה שיש בו זה ציפצופים מגעילים שחוזרים על עצמם כל פעם
כל מי שבא לצרוב אצלי תמיד מבקש שאני ישם לו את השיר הזה בדיסק

Whats your opinion about it guys??
Gil Shwarts
הטראק הזה עבר את זמנו אחי
עוד רק כשהוא יצא הוא היה להיט בישראל
עכשיו בקושי שומעים אותו...

אני אישת דווקא אהבתי אותו אבל לא בשמיעה בבית... רק במסיבות.
DJ-Energy
טראק חמוד..
Wayyyyyyy Overplayed
במסיבות!!!.. כמו שגיל אמר הטראק באמת עבר כבר את זמנו!!

:)

Music will go on
MoSH_MaN
אחלה טראק ישן אבל עדיין שמים אותו בחלק מהמסיבות...

זה כמו שעדיין שמים
played a live

שזה כל כך ישן היה לי את זה בטיול השנתי שכיתה הקודמת שלי....
DJ-Kreing^^
פשוט בחודש שעבר הייתי בשתי מסיבות וניגנו אותו בשניהן
הדיג'י סיפר לי שהטראק הזה להיט עכשיו בארץ וכבר היה לי אותו לפני איזה חודשיים אז החלטתי לפרסם על זה
thread
:p
R-Yeah
שהורדתי את הטראק הזה הורדתי אותו בשני גירסאות השניה היא של גימי גולדשמיץ או שפיץ
:)

וששמעתי את שניהם נגעלתי מזו של פיטר ונדלקתי על זה של גימי הוא ממש חמוד ואז אחרי כמה זמן חברים שלי באו אלי וחיטטו לי במחשב
והשמיעו לי אותו ואמרו ואללה זה הטראק האדיר הזה
ורסמי לא ידעתי שיש לי אותו במחשב כי הוא כול כך לא מרשים שפשוט התעלמתי ממנו מההתחלה
קיצר טראק חרא ממוסחר שפשוט יש לו סאמפל שהוא מקפיץ
וחוץ מזה כול טראק שתשים בדיסקוטק ואנשים שומעים בום בום הם ירקדו במיוחד שיש עליה מצפצפת ואז שקט ואז באסים

אפילו ילד בן שש יקפוץ
Hell_Copter
אני דווקא די אהבתי את הטראק הזה
אבל יש לי אותו כל כך הרבה זמן שאני כבר לא טורח לשמוע אותו

זה ששמים אותו במסיבות זה לא רק בגלל שהאנשים בשראל אוהבים את זה
אלא גם בגלל שחסר לדיג'איים חומר
זה המצב בארץ... אין מה לעשות
DJ_BoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אחלה טראק ישן אבל עדיין שמים אותו בחלק מהמסיבות...

זה כמו שעדיין שמים
played a live


עזבו את הבעיות של המדינה של הפער בין עשירים לעניים
בין הדוסים לאנשים הנורמלים

הצרה הכי נוראית של המדינה הזאת זה אפקט העדר, מאותה סיבה שעדיין מוחאים כפיים במטוס כשנוחתים. כאילו- מה זה?!?!

אז ככה "דיג'יי" מוריד שיר מהאינטרנט הוא רואה שזה הולך, אחרים מתחילים לשים את זה, עד שזה תופס בכל המסיבות בארץ, עכשיו דבר כזה לוקח זמן.
"דיג'יי"
שרואה שהוא שם את הטראק הזה וזה עובד יעני הקהל קופץ לא יהסס לשים את זה בעוד מסיבה עד שהם יפסיקו לקפוץ
אבל הערסים כל כך מטומטמים שהם יקפצו לכל מוזיקה. סליחה לא רק הערסים, בכלל, כל מי שלא מכיר את סצינת הטראנס העולמית, טוב אפשר להגיד האירופאית, זה בערך אותו הדבר.

עכשיו בגלל שה"דיג'יים" בישראל כל כך בורים בנושא הזה לא יהיה להם אכפת לבייש את עצמם בטראק כל כך ישן כי הרי אף אחד לא יודע שזה ישן! מה הקהל מבין? הם רק יודעים "אה איזה כלי הדיג'יי הזה הוא שם את הטראנס בית חולים (השם של הערסים לבק טו ארת')"..מבינים? ברגע שהקהל יהיה מודע שהטראק הזה הוא ישן, וברגע שישימו אותו הרבה ברדיו המצב יהיה יותר טוב.

קחו למשל כל מיני שירי פופ מהאמטיוי- אמטיוי לא יעיזו לשים בפריים טיים למשל את
RHCP - Under The Bridge
נכון, זה שיר ע-נ-ק
ונכון, זה היה להיט גדול
אבל עבר זמנו! יש דברים חדשים!
עכשיו, בגלל שהקהל מודע לדבר הזה אז הם בחיים לא ישימו את זה
אבל הדיג'יי עצמו אפילו לא יודע שגולדשמיץ זה ישן! וגם אם הוא היה יודע הוא היה חושב שזה בסדר.

לדעתי צריך חקיקה של הכנסת בעניין
luckystrike
צודקים...
ויובל - אני איתך
WAAAAAY OVERPLAYED ...
Ariels
quote:
Originally posted by DJ_BoN


עכשיו בגלל שה"דיג'יים" בישראל כל כך בורים בנושא הזה לא יהיה להם אכפת לבייש את עצמם בטראק כל כך ישן כי הרי אף אחד לא יודע שזה ישן


זה לא קשור לישן למשל קח את
Ballroom - Passanger (Marc O'tool)

כמה שהשיר הזה עתיק אני עדין חולה עליו וזה לא כמו כל הקלאב/מלודי טראנס שעם כל הצפצופים נמאס עם הזמן, פסנג'ר זה טראק איכותי שאפילו עם 10000 שמיעות לא נמאס לך ממנו ועובדה שלפעמים שמים אותו במועדונים וכל העולם דה פאק יודע שהוא ישן אבל אף אחד בחיים לא יגיד
איזה חרא הדי-ג'י הזה הוא שם פסנג'ר

כנ"ל גם לגבי
Celeda - The underground
ה44 שניות הראשונות- שאני שומע את הטראק נכנס אני חייב לטפס על איזה סטנד או חבית או באר או משהו ולרקוד גבוהה מעל כולם
מה לעשות יש טראקים טובים וזה לא משנה עד כמה הם ישנים זה משנה כמה הם אוברפלייד וכמה שרטו אותם בשכל וזו הבעיה כי אם אני הולך למועדון ומה לעשות אני חולה כמעט על כל הגרסאות של
IIO-Rapture

כשדי-ג'י שם את הטראק הזה 3 פעמים באותה מסיבה בפעם השניה אני כבר הולך לבאר להרביץ איזה טקילה.

מה משמזכיר לי חוקי מסיבות כמו
"אסור להשים אותו טראק פעמיים באותה מסיבה"
או
"אסור להשים שני טראקים של אותו אומן ברצף"

אז לגבי האובר פללי ברור שאם שמים לך את אותו שיר באותה מסיבה 3 פעמים ימאס לך ממנו תיחו וזה הבעיה בארץ שהדי-ג'יים בארץ לא מעודכנים
ואין לה חומר אז הם חורשים על אותו חומר וכל מסיבה שאני הולך אליה נשמעת כמו הקודמת רק עם סדר שונה של הטראקים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement