|
Vraagje ivm Airbase (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by teknasia
Samen met Envio, ze vonden dat er meer tranceproducers dan luisteraars waren..
Ze gaan meer de groovy/house-kant op... |
Goed idee want van die liedjes hebben we er gelukkig nog geen 13 in een dozijn tegenwoordig? :rolleyes: , het commerciële gedeelte dan toch ... |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Goed idee want van die liedjes hebben we er gelukkig nog geen 13 in een dozijn tegenwoordig? :rolleyes: , het commerciële gedeelte dan toch ... |
de commerciêle verianten bevatten samples uit de 70's & 80's
hun nieuwe styl is meer onbekender
beetje met trance-invloeden |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Goed idee want van die liedjes hebben we er gelukkig nog geen 13 in een dozijn tegenwoordig? :rolleyes: , het commerciële gedeelte dan toch ... |
Dat geldt toch ook voor trance? :p |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Dat geldt toch ook voor trance? :p |
jammer genoeg wel ja
voor welke styl niet?
Kzie nu meer en meer "The Sky Was Pink" in de nicks in mn msn-lijst verschijnen... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by teknasia
Kzie nu meer en meer "The Sky Was Pink" in de nicks in mn msn-lijst verschijnen... |
OMG, als dat ook een commercieel "groove afterbommekeuh" wordt dan ga ik serieus m'n kas opvreten! :whip: |
|
|
| Pumaz |
| Toch leuk als mensen naar goeie muziek luisteren? :conf: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Toch leuk als mensen naar goeie muziek luisteren? :conf: |
nee want dan is het nimeer underground genoeg :toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Phortastic
nee want dan is het nimeer underground genoeg :toothless |
:p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Dat geldt toch ook voor trance? :p |
Ja dat bedoelde ik dus met mijn post. Dat zo een overstap een schitterend idee was, omdat ze dan met het zelfde probleem zitten over een tijd. Ook even nadenken als je commentaar geeft mijn jongen. |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ja dat bedoelde ik dus met mijn post. Dat zo een overstap een schitterend idee was, omdat ze dan met het zelfde probleem zitten over een tijd. Ook even nadenken als je commentaar geeft mijn jongen. |
mja ik blijf in de trance-scène omdat ik mij er gewoon goed bij voel.. maakt voor mij niets uit dat een bepaalde trancevorm steeds meer en meer commerciëler wordt... Ik ga daarvoor niet overstappen op een andere styl...
En kdenk toch dat in die ultratop-toestanden nog steeds groove de overhand heeft
"denk" k eh :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ja dat bedoelde ik dus met mijn post. Dat zo een overstap een schitterend idee was, omdat ze dan met het zelfde probleem zitten over een tijd. Ook even nadenken als je commentaar geeft mijn jongen. |
Ah sorry, mis begrepen :o |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by teknasia
En kdenk toch dat in die ultratop-toestanden nog steeds groove de overhand heeft
|
tegenwoordig is het vooral de term "bucht" die de overhand heeft, als ik zo ff een ultratoplijst bekijk... |
|
|
|
|