|
Koninginnedag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Loveland, Stoperaplein
Sneak (USA)
Eric Prydz (UK)
Michel de Hey
Secret Cinema vs Grooveyard (LIVE)
Jamie Anderson (UK)
Sebastien Leger (FR)
Remy
Mustafa (USA)
Marnix |
|
|
| websley |
| Ik ben vereerd, een thread toegewijd aan mijn verjaardag!:gsmile: |
|
|
| magrec |
Earth at westerstraat it is :D
Per. Matthew Dekay, Benoit, Kareem Raihani, The Funky Bastard en Martijn & Dennis |
|
|
| Roos22 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Loveland, Stoperaplein
Sneak (USA)
Eric Prydz (UK)
Michel de Hey
Secret Cinema vs Grooveyard (LIVE)
Jamie Anderson (UK)
Sebastien Leger (FR)
Remy
Mustafa (USA)
Marnix |
hmmz héél interessant!!! :D |
|
|
| New Wave |
| ik moet werkon in den Haag. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by magrec
Earth at westerstraat it is :D
Per. Matthew Dekay, Benoit, Kareem Raihani, The Funky Bastard en Martijn & Dennis |
Matthew Dekay in de Westerstraat is wel leuk natuurlijk, maar de overige namen vallen een beetje tegen! Daarnaast is het wel erg ver van Stoperaplein/Rembrandtplein. Want behalve de line-up van Loveland verwacht ik natuurlijk ook bij ID&T nog wel iets interessants... |
|
|
| magrec |
Matthew Dekay in de Westerstraat is wel leuk natuurlijk, maar de overige namen vallen een beetje tegen! Daarnaast is het wel erg ver van Stoperaplein/Rembrandtplein. Want behalve de line-up van Loveland verwacht ik natuurlijk ook bij ID&T nog wel iets interessants... |
Ik weet niet hoor misschien lijkt de line up tegenvallend maar dat valt wel mee. Kareem en benoit zijn echt hele goede dj's. Kareem heeft mij echt verrast met zijn set op earth vorig jaar en benoit is altijd goed. |
|
|
| Tim81 |
Vanochtend maakte Edwin Evers de eerste namen bekend van artiesten die op 30 april op het Museumplein zullen optreden. Van 12.00 tot 22.00 uur verzorgen grote nationale en internationale artiesten hét Koninginnedagfeest van Radio 538. De artiesten die voorbij komen op het podium zijn:
DJ Norman vs Darkraver
Schnappie
Within Temptaion
Veldhuis & Kemper
Brainpower
Di-rect (mini concert)
Ali B & Brace
Krezip
Special D
Gebroeders Ko
Lasgo
Kane
Lange Frans & baas B
Ferry Corsten
Elize
Starkoo
Candeejay
George baker
Dave McCullen
The Sunclub
Het feestteam
Meo
DJ Maurice
Bløf (concert van een uur)
Marco V (afsluiter van de avond) |
|
|
| magrec |
| ah vergeet westerstraat en de stopera maar. Op naar het museumplein de 30e :cool: |
|
|
| Tim81 |
ah vergeet westerstraat en de stopera maar. Op naar het museumplein de 30e :cool: |
:p
:o |
|
|
| joesterizor |
Ik weet niet hoor misschien lijkt de line up tegenvallend maar dat valt wel mee. Kareem en benoit zijn echt hele goede dj's. Kareem heeft mij echt verrast met zijn set op earth vorig jaar en benoit is altijd goed. |
benoit is idd echt een hele goede dj.ik heb hem gewoon nog nooit slecht horen draaien. |
|
|
| Roger |
DJ Norman vs Darkraver
Schnappie
|
:eyes: :eyes: :eyes:
:p |
|
|
|