|
Wikipedia - the BeTA effort
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
http://nl.wikipedia.org/wiki/M.I.K.E.
Ik ben eraan begonnen. Wie zin heeft om bij te dragen doet maar (graag zelfs). Als deze klaar is, zijn er nog een paar paginaatjes te schrijven (Airwave, ik zeg maar iets). Ik zal het eindresultaat wel gerust vertalen naar de engelse versie dan, geen probleem. :)
Ik dnek gewoon, als wij niet goed geplaatst zijn om er een pagina te schrijven, wie dan wel hé. *verkleint de hoek van het open doel: Mike zelf, ja* |
|
|
| mellow_head |
| Ben paar dagen gelede op die site terechtgekomen. Wis ni da ge daar vanal kon zette:) |
|
|
| TOR |
| lol, volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling van Wikipedia.. of vergis ik mij? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
lol, volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling van Wikipedia.. of vergis ik mij? |
Wikipedia is een open encyclopedie waarvan de inhoud wordt gekozen door de gebruikers. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Wikipedia is een open encyclopedie waarvan de inhoud wordt gekozen door de gebruikers. |
ja, weet ik wel.. maar het is een encyclopedie, en met dat woord associeer ik toch iets van wetenschappelijke aard.
ik heb de website dan ook enkel voor dergelijke zaken gebruikt tot nu toe. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
ja, weet ik wel.. maar het is een encyclopedie, en met dat woord associeer ik toch iets van wetenschappelijke aard.
ik heb de website dan ook enkel voor dergelijke zaken gebruikt tot nu toe. |
Er zijn heel wat fan-gerelateerde onderwerpen te vinden
bvb: http://en.wikipedia.org/wiki/Nationstates
zodus ;) |
|
|
| Bertn |
| is mike trouwens nog altijd zo hecht verbonden aan bonzai, zoals je op wikidinges geschreven hebt?:) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Bertn
is mike trouwens nog altijd zo hecht verbonden aan bonzai, zoals je op wikidinges geschreven hebt?:) |
Eerder aan Armada nu lijkt het mij :)
Of niet? |
|
|
| djcresto |
| en scanner uiteraard |
|
|
| Bertn |
| dat dacht ik ook ja. het bonzai-tijdperk van MIKE duurt volgens mij maar tot aan het faillissement. daarna gaat hij meer en meer samenwerken met de armin-stal:o |
|
|
| djcresto |
| sommige platen zoals de push producties worden wel nog uitgebracht op het bonzai label dacht ik. |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Bertn
dat dacht ik ook ja. het bonzai-tijdperk van MIKE duurt volgens mij maar tot aan het faillissement. daarna gaat hij meer en meer samenwerken met de armin-stal:o |
idd... hoe lang gaat het nog duren eer hij zijn stevige, herkenbare stijl van weleer volledig achter zich laat en zo 'stijlloos' (lees: onherkenbare sound) wordt als zovele artists tegenwoordig :( |
|
|
|
|