return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Wikipedia - the BeTA effort
View this Thread in Original format
Belgian Bonzai
http://nl.wikipedia.org/wiki/M.I.K.E.
Ik ben eraan begonnen. Wie zin heeft om bij te dragen doet maar (graag zelfs). Als deze klaar is, zijn er nog een paar paginaatjes te schrijven (Airwave, ik zeg maar iets). Ik zal het eindresultaat wel gerust vertalen naar de engelse versie dan, geen probleem. :)
Ik dnek gewoon, als wij niet goed geplaatst zijn om er een pagina te schrijven, wie dan wel hé. *verkleint de hoek van het open doel: Mike zelf, ja*
mellow_head
Ben paar dagen gelede op die site terechtgekomen. Wis ni da ge daar vanal kon zette:)
TOR
lol, volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling van Wikipedia.. of vergis ik mij?
Dark Apostle
quote:
Originally posted by TOR
lol, volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling van Wikipedia.. of vergis ik mij?


Wikipedia is een open encyclopedie waarvan de inhoud wordt gekozen door de gebruikers.
TOR
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Wikipedia is een open encyclopedie waarvan de inhoud wordt gekozen door de gebruikers.


ja, weet ik wel.. maar het is een encyclopedie, en met dat woord associeer ik toch iets van wetenschappelijke aard.

ik heb de website dan ook enkel voor dergelijke zaken gebruikt tot nu toe.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by TOR
ja, weet ik wel.. maar het is een encyclopedie, en met dat woord associeer ik toch iets van wetenschappelijke aard.

ik heb de website dan ook enkel voor dergelijke zaken gebruikt tot nu toe.


Er zijn heel wat fan-gerelateerde onderwerpen te vinden

bvb: http://en.wikipedia.org/wiki/Nationstates


zodus ;)
Bertn
is mike trouwens nog altijd zo hecht verbonden aan bonzai, zoals je op wikidinges geschreven hebt?:)
Pumaz
quote:
Originally posted by Bertn
is mike trouwens nog altijd zo hecht verbonden aan bonzai, zoals je op wikidinges geschreven hebt?:)

Eerder aan Armada nu lijkt het mij :)
Of niet?
djcresto
en scanner uiteraard
Bertn
dat dacht ik ook ja. het bonzai-tijdperk van MIKE duurt volgens mij maar tot aan het faillissement. daarna gaat hij meer en meer samenwerken met de armin-stal:o

djcresto
sommige platen zoals de push producties worden wel nog uitgebracht op het bonzai label dacht ik.
Icone
quote:
Originally posted by Bertn
dat dacht ik ook ja. het bonzai-tijdperk van MIKE duurt volgens mij maar tot aan het faillissement. daarna gaat hij meer en meer samenwerken met de armin-stal:o


idd... hoe lang gaat het nog duren eer hij zijn stevige, herkenbare stijl van weleer volledig achter zich laat en zo 'stijlloos' (lees: onherkenbare sound) wordt als zovele artists tegenwoordig :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement