return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
The Chemical Brothers
View this Thread in Original format
Vman
שלום לכולם

אז במגמה להביא לכם מוסיקה שונה קצת כדי להראות שקיים עולם אחר חוץ מטראנס החלטתי להכיר אותכם לשני האנשים היחידים שאני מעריץ
ה
CHEMICAL BROTHERS
התחלתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית לפני כ 4 שנים והם היו הראשונים ששמעתי.

בטח ראיתם את הקליפים שלהם ב
MTV
אבל אני רוצה שתורידו או תשיגו את הטראקים הפחות מסחריים והיותר עתיקים שלהם כמו:
The Private Psychedelic reel
Setting sun
morning lemon
music:response
out of control

שניהם התחילו עם המוסיקה האלקטרונית המחתרתית לפני כבר 10 שנים והם פשוט מדהימים אני ממליץ בחום להתחיל לשמוע אותם במיוחד לאור העובדה שיוצא להם דיסק חדש בתחילת 2002 אחרי שנה וחצי של עבודה...

תורידו ותגיבו
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman
שלום לכולם

אז במגמה להביא לכם מוסיקה שונה קצת כדי להראות שקיים עולם אחר חוץ מטראנס החלטתי להכיר אותכם לשני האנשים היחידים שאני מעריץ
ה
CHEMICAL BROTHERS
התחלתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית לפני כ 4 שנים והם היו הראשונים ששמעתי.

בטח ראיתם את הקליפים שלהם ב
MTV
אבל אני רוצה שתורידו או תשיגו את הטראקים הפחות מסחריים והיותר עתיקים שלהם כמו:
The Private Psychedelic reel
Setting sun
morning lemon
music:response
out of control

שניהם התחילו עם המוסיקה האלקטרונית המחתרתית לפני כבר 10 שנים והם פשוט מדהימים אני ממליץ בחום להתחיל לשמוע אותם במיוחד לאור העובדה שיוצא להם דיסק חדש בתחילת 2002 אחרי שנה וחצי של עבודה...

תורידו ותגיבו


אני אהבתי בטרוף את
Chemical Brothers - Africa

אדיר
:)
DJ-Kreing^^
זה לא אלו שעשו את
put your hands up in the air
אני זוכר שזה היה אחד השירים שהכניס אותי לטראנס
Vman
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
זה לא אלו שעשו את
put your hands up in the air
אני זוכר שזה היה אחד השירים שהכניס אותי לטראנס
\


ממש לאאאאאאאאאאאאאאאאאא
:mad: :mad: :mad: :eek: :mad: :mad: :mad:
הם עושים מוסיקה איכותית מהלב לא סתם שטויות למועדונים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement