| Vman |
שלום לכולם
אז במגמה להביא לכם מוסיקה שונה קצת כדי להראות שקיים עולם אחר חוץ מטראנס החלטתי להכיר אותכם לשני האנשים היחידים שאני מעריץ
ה
CHEMICAL BROTHERS
התחלתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית לפני כ 4 שנים והם היו הראשונים ששמעתי.
בטח ראיתם את הקליפים שלהם ב
MTV
אבל אני רוצה שתורידו או תשיגו את הטראקים הפחות מסחריים והיותר עתיקים שלהם כמו:
The Private Psychedelic reel
Setting sun
morning lemon
music:response
out of control
שניהם התחילו עם המוסיקה האלקטרונית המחתרתית לפני כבר 10 שנים והם פשוט מדהימים אני ממליץ בחום להתחיל לשמוע אותם במיוחד לאור העובדה שיוצא להם דיסק חדש בתחילת 2002 אחרי שנה וחצי של עבודה...
תורידו ותגיבו |
|
|