return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מלכת היופי 2005
View this Thread in Original format
Rising
יש מישהי מיוחדת?

תאמת לא משהו השנה... דיי מאכזב..
עדיין מנסה להתחבר לאיזה מישהי
yaman
חצי רוסיות

כמה אשדודיות

אחת מרוקאית

אחת תמניה נראה לי

וזהו

קיצור נראה אחלה בחלה
m0sh
יש כדורגל עכשיו אתה יודע
ronsh
זאת המלכה החדשה

שמה בישראל ילנה ראלף..
גיל: בת 21

גובה: 1.75 מטר

מגורים: רמת-גן.

מצב משפחתי: בת יחידה. בגיל 18 עלתה לארץ במסגרת תוכנית מיוחדת של הסוכנות לצעירים. ההורים, סרגיי ואירינה, נשארו באוקראינה.

עיסוק נוכחי: דוגמנית בסוכנות "לוק".


אבל עכשיו שאני מסתכל אני אוכלללל סרטטט לפניייייםםםםםם כי אני כבר איזה3 מסיבות באולטרסאונד לא מבין מאיפה הכוסית הזאת מסתובבת לי פה...
ומה מסתבר שהיא מתמודדת במלכת היופי...קבלו...



וזה תמונות שלה מהאולטרסאונד



אחת הפ33ות עוד לא התגייסה..מי יתן ואלוהים או הקצין מיון יכוון אותה קרוב לבית לחיל הים....שיבורך לנו הבסיס קצת
KrazyDJs
לשחם הזה יש אף פלדלת...שתהיה בריאה אבל..

בכל מקרה לא התעניינתי בזה יותר מידי, היה כדורגל כמו שמוש אמר :p
FederalBI
השחם הזאת ממש לא מיוחדת , במיוחד הפנים שלה
אין לה מי יודע מה לוק יש הרבה יותר יפות.
FreaKaZoid
רונש אחי אני לא מבין ממה אתה מתלהב כל כך?!?! סתכל בלי איפור מקצועי היא לא נראית כל כך טוב... יש לה פנים כמו הים והאף שובר גלים.
ronsh
quote:
Originally posted by FreaKaZoid
רונש אחי אני לא מבין ממה אתה מתלהב כל כך?!?! סתכל בלי איפור מקצועי היא לא נראית כל כך טוב... יש לה פנים כמו הים והאף שובר גלים.


כי לא ראיתם אותה במועדון...אתם רואים אותה רק בתמונות...
והיא מצטלמת עם חיוך טיפשי כזה לא יודע למה

eXeTik
זה רק אני או שהם מייבאים את המתמודדות אחת אחת מרוסיה?
"שלום אני אולגה"
"שלום אני נטשה"

:rolleyes:
yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
זה רק אני או שהם מייבאים את המתמודדות אחת אחת מרוסיה?
"שלום אני אולגה"
"שלום אני נטשה"

:rolleyes:


רונן חזרת!

Black Dragon
מי בסוף זכתה...
FreaKaZoid
איזו רוסיה אחת בשם ילנה שדווקא נראית דיי טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement