return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חובבי פאול ואן דייק...
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
מחר (יום שני) בשעה 12 בלילה ברדיו BU99Fm
יהיה ראיון בלעדי עם פאול ואן דייק ואחריו סט שלו בלעדי לרדיו...
לכל המעוניין אני יקליט את המיקס ואם יהיה למישהו מקום שאני יוכל להעלות אותו... אני אוכל לשתף אתכם.
DJ-Kreing^^
כן אסור להחמיץ

מישהו יכול להסביר לי אולי בקצרה איך אני מקליט מהממיר של יס??
DJ-Energy
WeeeeeeEEEEEEEEeeeeeeeeeee

היוםםםםםםם
:)))))))))

יאללה אני לא יכול לחכותתתתתתתתתתתתת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement