|
חובבי פאול ואן דייק...
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
מחר (יום שני) בשעה 12 בלילה ברדיו BU99Fm
יהיה ראיון בלעדי עם פאול ואן דייק ואחריו סט שלו בלעדי לרדיו...
לכל המעוניין אני יקליט את המיקס ואם יהיה למישהו מקום שאני יוכל להעלות אותו... אני אוכל לשתף אתכם. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כן אסור להחמיץ
מישהו יכול להסביר לי אולי בקצרה איך אני מקליט מהממיר של יס?? |
|
|
| DJ-Energy |
WeeeeeeEEEEEEEEeeeeeeeeeee
היוםםםםםםם
:)))))))))
יאללה אני לא יכול לחכותתתתתתתתתתתתת |
|
|
|
|