|
400 extra kaarten Sensation White in de verkoop
|
View this Thread in Original format
| jp |
A.s. donderdagavond om 18 :00 uur zullen ook nog 400 extra tickets voor Sensation White in de vekoop gaan. Deze tickets komen extra in de verkoop aangezien door medewerkers van www.ticketonline.nl was ontdekt dat bepaalde personen meer dan de toegestane 9 tickets per persoon hadden ingekocht. Met deze beperking wordt geprobeerd de zwarthandel zoveel mogelijk tegen te gaan.
www.ticketonline.nl
http://webshop.ticketonline.nl/show...dd-2fa035aa8595 |
|
|
| jp |
F5 F5 F5 F5 F5
Gelukt :toothless
| quote: | Thanks for choosing TicketOnline.
This is a confirmation that your tickets have been purchased for:
Performance: Sensation -White edition-
Date: Sat 02 Jul 2005 22:00 |
I'm teh Breez0rz :haha: |
|
|
| Tim81 |
| haha, leuk zo'n thread voor jezelf ;) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Tim81
haha, leuk zo'n thread voor jezelf ;) |
muwhahaha:D
:o |
|
|
| jp |
| Is Berlijn inkomertje :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Is Berlijn inkomertje :o |
Aaaaaaaah na dit feest kan Berlijn nooit tegenvallen dus :D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Aaaaaaaah na dit feest kan Berlijn nooit tegenvallen dus :D |
jij schnappt 'm |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik schni schna schnaptet |
|
|
| jp |
| Het was best leuk vorig jaar :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Het was best leuk vorig jaar :) |
Kwam dat niet door Australische inbreng :tongue2 |
|
|
|
|