return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Fruity Loops Studio v 5
View this Thread in Original format
Sniper
אהלן אנשים,
מישהו כבר שמע על הגרסא החדשה של פרוטי?
מישהו יודע מה שינו\הוסיפו??


בקיצור, למישהו יש פרטים על הגרסא החדשה???
Sm0keMachine
אני הורדתי אותה לפני כמה ימים..

עד עכשיו השתמשתי בפרוטי 3
אז זה שינוי די גדול בשבילי..
הקטעים שהכנתי בגרסה 3 נשמעים על הפנים בגרסה החדשה וזה מבאס לגמרי :(
אבל הוסיפו שם הרבה סינטים חדשים ויותר אפקטים לעריכה של כל סמפלר
מבחינת העיצוב של התוכנה היא נראית אותו דבר לא השתנה הרבה בכלל..
ADiSH
כבר לא חדש...
אין לי כוח לכתוב אז תקרא כאן..
http://www.e-officedirect.com/FLStudio/documents/138.html
coby
אם כבר מדברים על חידושים

ראיתי שיצא.. לא יודע מתי

http://www.steinberg.net/ProductPag...442&Langue_ID=4

cubase sx 3

סוף סוף עשו פיצ' שיפט !@#$^
Shahar
מישו בדק את ריזן 3?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement