|
[15-04-2005] Motel Mozaique Festival 2005 - Nighttown, Rotterdam
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
Misschien wel leuk voor de mensen die in Rotterdam en omstreken wonen of gewoon zin hebben in een leuk feestje. Op vrijdag 15 april in Nighttown komen o.a. LCD Soundsystem (US), 2 Many DJ's (België) en Tiga (Canada) optreden. Het is weer eens wat anders dan trance ála Armada Nights en progressive ála Everybody. Op www.3voor12.nl kun je geluidsfragmenten beluisteren van alledrie de artiesten in het geval je er nog niets van kent.
Motel Mozaique Festival 2005
Nighttown, Rotterdam
15 april
19.00 - 05.00 uur
€25
http://www.motelmozaique.nl/2005/
Ik ben hier sowieso bij :cool: |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik zou Tiga nog wel eens een keer willen zien, wel wat goede setjes van gehoord. Alleen jammer dat het gelijk valt met Awakenings en het in Rotterdam is... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik zou Tiga nog wel eens een keer willen zien, wel wat goede setjes van gehoord. Alleen jammer dat het gelijk valt met Awakenings en het in Rotterdam is... |
Tiga moet ik inderdaad ook nog eens zien. Jammer van die prijs, zit er even niet in dus. Veel plezier iig Djeebie :D |
|
|
|
|