return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
[15-04-2005] Motel Mozaique Festival 2005 - Nighttown, Rotterdam
View this Thread in Original format
Djeebie
Misschien wel leuk voor de mensen die in Rotterdam en omstreken wonen of gewoon zin hebben in een leuk feestje. Op vrijdag 15 april in Nighttown komen o.a. LCD Soundsystem (US), 2 Many DJ's (België) en Tiga (Canada) optreden. Het is weer eens wat anders dan trance ála Armada Nights en progressive ála Everybody. Op www.3voor12.nl kun je geluidsfragmenten beluisteren van alledrie de artiesten in het geval je er nog niets van kent.

Motel Mozaique Festival 2005
Nighttown, Rotterdam
15 april
19.00 - 05.00 uur
€25
http://www.motelmozaique.nl/2005/

Ik ben hier sowieso bij :cool:
HiGH_NrG
Ik zou Tiga nog wel eens een keer willen zien, wel wat goede setjes van gehoord. Alleen jammer dat het gelijk valt met Awakenings en het in Rotterdam is...
tijs08
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik zou Tiga nog wel eens een keer willen zien, wel wat goede setjes van gehoord. Alleen jammer dat het gelijk valt met Awakenings en het in Rotterdam is...


Tiga moet ik inderdaad ook nog eens zien. Jammer van die prijs, zit er even niet in dus. Veel plezier iig Djeebie :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement