return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
BeTA ID Contest 03
View this Thread in Original format
TOR
BeTA ID Contest 03 � The Remix Edition

Zo, omdat Soliplex geen tijd heeft, heb ik de derde wedstrijd samengesteld. Dit keer zijn er veel punten te verdienen, want, zoals de titel zegt, het zijn een voor een remixes. Ook wat meer recent werk dan de vorige keren, maar een paar klassiekers kunnen niet uitblijven natuurlijk. ;)

Het systeem werkt als volgt.

Er zijn 50 samples om te ID�en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien telkens je 1 punt. Het zijn allemaal remixes deze keer, dus je kunt per nummer 3 punten verdienen. De remix naam moet wel volledig zijn. Als je de remixer correct hebt geraden, maar de remix naam bent vergeten, verdien je maar een half punt. Een voorbeeld:

- Ghostland feat. Sinead O�Connor - ?? -> 1 punt
- ?? � Guide Me God (Mr. Sam Spiritual Son of God Remix) -> 2 punten
- Ghostland feat. Sinead O�Connor � Guide Me God (Mr.Sam Remix) -> 2,5 punten
- Ghostland feat. Sinead O�Connor � Guide Me God (Mr. Sam Spiritual Son of God Remix) -> 3 punten!

Niet alle remixes hebben een speciale naam natuurlijk.

In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door, liefst per PM, anders naar mijn e-mailadres: the _ bilberry at pandora dot be. In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt.
Ik voorzie 2 weken om je antwoorden door te sturen. De wedstrijd loopt m.a.w. af de nacht van vrijdag 22 april op zaterdag 23 april, om middernacht. De resultaten en de correcte antwoorden worden een van de daaropvolgende dagen bekendgemaakt.

De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.

Hall of Fame van ID-contestwinnaars:
1 - Classics Edition: Belgian Bonzai - 79 ptn.
2 - Bonzai Edition: Soliplex - 77ptn.

Je kunt het .rar-bestand met de 50 samples hier downloaden:

BeTA ID Contest 03 (rechter muisknop, opslaan als)

Gelieve geen antwoorden in deze thread te plaatsen.

Veel plezier! :)
Bertn
eerste indruk: niet echt simpel!

maar ik ga (zoals altijd) toch een poging wagen:)
Jasperovitsj
Mijn eerste poging is onderweg! :)
Tot nu toe al alle tracks die ik zo uit m'n hoofd kon ID'en, maar er zijn er nog een paar waarvoor ik morgen is ff in de cd- en platencollectie moet gaan neuzen...
Belgian Bonzai
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
A.G.O.N.I.S.I.N.G. sh*t! -> Nice 1, TOR, altijd teken van een goeie id contest.
Op 't eerste zicht zo'n 4 directe ids, stuk of 10 met een aanknopingspunt. Ik ga d'ervoor, maar ik voorspel subtop.
TOR
eerste entry is binnen :) good stuff

01. Jasperovitsj - 60 ptn.

niet meteen schrikken, mensen, want er zijn veel meer punten in totaal te verdienen dan de vorige keer. :)
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by TOR

:eyes:
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tot nu toe al alle tracks die ik zo uit m'n hoofd kon ID'en, maar er zijn er nog een paar waarvoor ik morgen is ff in de cd- en platencollectie moet gaan neuzen...

:nervous:
quote:
Originally posted by TOR
er zijn veel meer punten in totaal te verdienen dan de vorige keer. :)

gokje: 150? :toothless
Giesber
Ik zal de drempel om mee te doen eens verlagen door mijn oplossingen door te sturen. Doe dus maar allemaal mee, het laatste kunt ge al nie meer worden nu :toothless
TOR
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
gokje: 150? :toothless

goed gegokt! dat verdient extra punten :toothless

02. Zehra - 48 ptn.
03. Giesber - 18 ptn.
FredNova
ik heb ook effe geluisterd (denk een 42tal punten)
TOR
02. Zehra - 48 ptn.
03. Frednova - 36 ptn.
04. Giesber - 18 ptn.

FredNova
Ik ben versleten :(
TOR
^ lol, er is nog tijd genoeg ;)

01. Jasperovitsj - 71 ptn.
02. Zehra - 48 ptn.
03. Frednova - 36 ptn.