return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Shmuel Flash's Birthday Party @ Vox 14/4/05
View this Thread in Original format
Huge-A
כן כן המון המון מסיבות טובות החודש בווקס
וגם זאת סיבה למסיבה לחגוג לאחד שהוא מתוך השלושה שעושים לנו רק טוב ולי בכלל .

Shmuel Flash

אז אחרי אוקראינה - הונגריה mayday - פראג , הוא חוזר לתת סט לכבוד הולדתו !!!
בחמישי הבא 14 לחודש מסיבת יום הולדת חגיגית

בתכנון :
על החימום יופקד אחד והיחיד לבית הווקס מי אם לא רואי הטוכנרון ובשעה 2 ואני מדגיש שעה 2 !!!
שמואל יתן לי במה לראשונה בתור יוצר ולא כסייבר מפריע !!!
אני אנוכי Huge-A יעלה לתת לכם השמעת בכורה עם "Sound's Like This"

ואחרי כמובן חתן האירוע שמואל שיעקוץ עד שתיגידו איי מי עוקץ כאן :toothless
ולראשונה יושמע בבכורה ארצית הקטע החדש של האחים שסיימו לאחרונה יחד עם הזמרת tiff lacy ששרה בקטעים של אוקנפולד ו ATB ומנוגן מידי שבוע בתוכניתו של ג'ולס ברדיו 1 כחודש וחצי (שווה האזנה לאיביזאים) למי שלא מכיר הקטע נקרא "faith in love"

מקווה לראות את רובכם :!:




אני בטוח שם !!!
מה איתכם :?:

נ.ב - לא לשכוח להגיע מוקדם !!!
shmuel flash
תודה רבה לך אדיר ה"ילד פלא" על פתיחת הטופיק המאוד חשוב לי
:)
אני מזמין את כולכם להגיע לווקס בחמישי הקרוב 14.4 למסיבת יום הולדתי ששם כאמור טוחנר הרזידנט המצויין יחמם ואנוכי ינגן סט די ארוך קצת אחרי השעה 2:00 מייד אחרי הכבוד שאתן לבן אדם יקר לי מאוד (אותו אחד שפתח את הטופיק)
ויוצר בראשית דרכו שאני אישית מאוד מאמין בו
HUGE-A (אדיר אלימלך) :D
שיעלה לנגן את הקטע הראשון שלו
'SOUND LIKE THIS'
שיושמע וינוגן בהשמעת בכורה עולמית במועדון, ואת זה אסור לכם לפספס אז אנא מכם תגיעו מוקדם !! אדיר ינגן את הקטע בשעה 2:00 ! נא לירשום ביומנים שלכם
;)
לרשימות אנא צרו איתי קשר במייל\מסנג'ר:
[email protected]

מקווה ליראות את כולכם.
אוהב ומאוד מעריך!

שמואל

http://www.members.lycos.co.uk/mayday2005/Flash_Brothers_-_Faith_In_Love_(cut_from_jules).mp3

www.flash-brothers.com
Shahar
איך מתאים לי לשמוע את
FAITH IN LOVE
במסיבההה!!!
shmuel flash
אז תגיע שחר, יא חציל!
:D
Sm0keMachine
וואו איזה מסיבות טובות יש בווקס עכשיו..
שבוע הבא הפלאשים ושבוע אחרי ניק וורן.. אני כבר לא יכול לחכות :eyes:
נתראה שם..
נקווה רק שלא יהיו עיקובים בדרך ואני יפספס קצת את שעה 2 :p
Shahar
quote:
Originally posted by shmuel flash
אז תגיע שחר, יא חציל!
:D


מי כמוך יודע כמה אני רוצה לבוא
חבל שנפל דווקא על התאריך הזה
נקווה לשמוע על מסיבה קרובה באומן!!
markfeldman
FAITH IN LOVE:

קטע יפהפה,

JUDGE JULES

מאוהב...

גם אני !

סחתיקה !
Segev
מה הגיל של הכניסה?
Black Dragon
quote:
Originally posted by shmuel flash
תודה רבה לך אדיר ה"ילד פלא" על פתיחת הטופיק המאוד חשוב לי
:)
אני מזמין את כולכם להגיע לווקס בחמישי הקרוב 14.4 למסיבת יום הולדתי ששם כאמור טוחנר הרזידנט המצויין יחמם ואנוכי ינגן סט די ארוך קצת אחרי השעה 2:00 מייד אחרי הכבוד שאתן לבן אדם יקר לי מאוד (אותו אחד שפתח את הטופיק)
ויוצר בראשית דרכו שאני אישית מאוד מאמין בו
HUGE-A (אדיר אלימלך) :D
שיעלה לנגן את הקטע הראשון שלו
'SOUND LIKE THIS'
שיושמע וינוגן בהשמעת בכורה עולמית במועדון, ואת זה אסור לכם לפספס אז אנא מכם תגיעו מוקדם !! אדיר ינגן את הקטע בשעה 2:00 ! נא לירשום ביומנים שלכם
;)
לרשימות אנא צרו איתי קשר במייל\מסנג'ר:
[email protected]

מקווה ליראות את כולכם.
אוהב ומאוד מעריך!

שמואל

http://www.members.lycos.co.uk/mayd..._Faith_In_Love_(cut_from_jules).mp3

www.flash-brothers.com


שמואל יקירי אמרתי לך שאני לא אגיע אבל אני בטוח שתיתן להם בראש :)
חבל שלא יצא לי לשמוע את הקטע של אדיר אבל אני סומך עליו שהוא שווה הרבה

אנחנו עוד נדבר.
OREN
היום בע"ה אני בווקס בפעם הראשונה!!1

THE_BLUE_DRAGON
ניפגש בווקס!

ושוב שיהיה במזל שמואל.

:disbelief
FederalBI
איזה גילאים לא יזכו לבעיות בכניסה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement