return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish

 
Angel Ace / Serenade / Virtua En Party107 - 10 Abril 2005
View this Thread in Original format
mixx941
Hola amigos. Me disculpo por mi español pobre. Angel Acebrón (Angel Ace/Serenade/Virtua) jugará hoy (el 10 de Abril de 2005) en radio del Internet Party107. El horario es como sigue:

4:00pm - Universal Sessions with Zoran Zoric
6:00pm - The Sunday Evening Experiment
8:00pm - Angel Ace / Serenade / Virtua Exclusive Mix
1:00am (Mon) - Voyage Into Trance with DJ Eklipse
Todos tiempos CEST (GMT +1)

Escuche en: http://www.Party107.com (Selecto "Listen")

Angel estará en la IRC chat, sí que ensamble y hable con Angel.

Chat:
Por IRC: irc.mixxnet.net / #party107
Por Java: http://www.mixxnet.net/java?channel=party107

¡Esperamos que usted goce de la música! :cool:

-Mark
mixx941
Jugar Ahora!

Playlist:
http://tranceaddict.com/forums/show...668#post4262668
ierxium
When talking about playing as in spinning 'jugar' is not the right word. Translators tend to fall for thsi mistake. 'Jugar' would be related to playing something like a game. 'Mezclando' would be better, at least for me. Or 'tocando'. Anyway, the terms you can use are infinite.

BTW, I'm tuned in. :)
SPANIARD
ANGEL ACE OMFG CHOOOOONAGE:eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement