return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טראקים לא מוכרים אהובים
View this Thread in Original format
R-Yeah
שלום לכולם!
אמרוו שנעלמתילכמה זמן אז כן הייתי חולה בדלקת ריאות ועכשיו אני בגימלים איזה שבועיים
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless
מתבטל בבית ועושה שטויות
ולכן יצא לי לעבור על מלא דיסקים שיש לי
ותמיד מצאתי איזה טראק אהוב שפשוט אף אחד לא מכיר
לא שמו אותו בדיסקוטק לא כלום
אז מה שרציתי לדעת זה מה הם הטראקים האהובים עליכם ממש ממש שצרבתם לאוטו
ושמתם בפול ווליום ואתם יודעים שעד עכשיו לא הייתה להם הכרה
אני עכשיו עובר על הדיסקים שלי מהשנה האחרונה
עוד מעט אני אכתוב איזה טראקים הכי אהבתי שלא היו מוכרים בכלל

תכתבו אפילו אם הם מלפני שנה!
:P

יום טוב
(איזה כיף להיות בגימלים!!!)

:D
luckystrike
מזל טוב על הגימלים אחי !!!
:)
חבר שלי עכשיו גם כן קיבל
לשבועיים

...

בכל אופן - יש לי דיי הרבה טראקים שאני חושב שלא זכו להכרה שלהם
כמה שאני יכול לחשוב עליהם עכשיו

YORK - FAREWELL TO THE MOON (en motion remix)
אחלה טראק
הגיטרות פצצות :)
ולמי שלא ידע :
en motion = thrillseekers = part of insigma

עוד אחד שעלה לי לראש עכשיו:
CARLOS - THE SIMARILLIA
שמאחורי קרלוס זה אחד מראנק 1 ועוד אחד שאני לא זוכר את השם שלו
אחלה טראק :)

ועוד איזה רמיקס שעלה לי בראש זה הרמיקס של
ABOVE AND BEYOND
ל
PERPETUOUS DREAMER - SOUND OF GOODBYE
שלדעתי זה יותר טוב מהאחרים שכולם אוהבים ...
R-Yeah
luis paris - icantation (ferry corsten and robert smith rmx)
# classic that not lots know about
d&a - what i'm dreaming (johan remix)
# crazy filters that really works!
parker and clind - teleportation # old and good!
pink bomb - indica (nils van goug rmx) # nils is really good
nils van gough - electronic confusion # no comment!!!!!!!!!!!
mykila - smile (samui rmx) # this tune samples rocks!
samui - the big blue # who are those samui ppl? if ya know tell me!
sienna - arcs in circles (b side) # classic !
lunatic asylum - cabel (hitchhiker+dumonde RMX)
# PVD use it , i didnt hear anyone else..did u?
pulsar - cloudwalking (thrillseekers rmx?) # :)
fred and enger - menace # on of my 1999 fav!
sylver - turn the tide (cj stone rmx)
# lots of u maybe know it but i havnt heard it anywhere!
Voodoo And Serano - the second trip (nick santience RMX)
# its like simon - free at last! nick is HUGE!
The Rewinder vs. Rockstar - Pro-Gen (move any mountain)
# this ROCKS!!!! didnt hear anywhere
E-motion - broken winfs (A1 side)
# really good like that 80's song remake
Green Court - take my breath away (Clubtrance RMX) # like passanger
outcast project - into the light (mario lopez and sasha RMX)
# this rocks! u know the original which hamami put this is way better
ree light - i need you # cool vocal-club-trance
Rising star vs shane 54 - give me the words
# AMAZING david bowie remake!!!
Alex D Elia Vs Ebop All Stars - isnt life wonderful
# great uplifting
cyber strom - skylight (red/blue RMX)
# sounds amazing !! one of my 2001 FAVORITE
first wave - schleichfahrt (bopp mobile mix) # en good!
laguna - sceptic water # relaxing...
maria rubia - say it (rob searles main mix)
# you prob know it but i havnt heard it anywhere and ITS UPlifting rocks!
DJ Elb - relive my pain
# this tune is like the classic "triple concept - tone twister" !!!!!
DJ Gert - give me some more (trance mix)
# this tune is so good !!! DJ Gert is really good producer!
Veracocha - carte blanche (Dumonde+hitchhiker + JAM-X + De Leon RMX) # TOP TUNE FOR ME NO #1 ALL TIME! FOR LIFE!
minimalistix - struggle for pleasure
# this was released on Nov-OCTober 2000

well this are my favorite i could remember and i know u know some of them
but i think most of u dont.

now that minimalistix has released "Close Cover"
and ppl start to like it...they find out that "struggle for pleasure"
was released b4 that and for my opnion
"sturggle for pleasure" is a piece of art!way better then "close cover" , like veracocha with the piano
so i think struggle for pleasure will make a Comeback
its like coast 2 coast - home, ppl got it last year and it made a comeback
i bet they will release "sturggle for pleasure" vinyl with new remixes
:)

well cya
and tell me what do u think on the tunes and post your on tunes also!
oh and thanks lucky for posting his fav tunes!

:toothless
DJ_BoN
אהבתי ממש את
Das Licht - Trilogie
Aquagen - Face Off
ו
Push - Rave Lab



אני לא יודע עד כמה הטראקים האלה לא מוכרים, אני רק יודע שאני אף פעם לא שמעתי אותם לא ברדיו ולא במועדון..
Hell_Copter
Nordlander - Into The Sky [Crystal Mix]
זה טראק יפה

ויש לי עוד אחד שהוא דווקא נראה לי די מוכר....
שמעתי אותו גם במועדונים
Talla 2XLC - World In My Eyes (Cosmic Gate Remix)
זה וואחד טראק יפה!!!
אני פשוט חולה עליו
למרות שהוא ישן הוא עדיין אחד האהובים עליי!!!
אני ממליץ לכם להוריד אם אין לכם
DJ_BoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
Nordlander - Into The Sky [Crystal Mix]
זה טראק יפה

ויש לי עוד אחד שהוא דווקא נראה לי די מוכר....
שמעתי אותו גם במועדונים
Talla 2XLC - World In My Eyes (Cosmic Gate Remix)
זה וואחד טראק יפה!!!
אני פשוט חולה עליו
למרות שהוא ישן הוא עדיין אחד האהובים עליי!!!
אני ממליץ לכם להוריד אם אין לכם


אני משתתף בהמצלה
טראק ממממממש יפה =)
Hell_Copter
Alpha Breed - Atmosphere

Darude Vs Robert Miles - Children Of The Sandstorm
זה שילוב בנזונה בין שניים.... יצא חבל על הזמן

Astral Projection-Fly
טראק שפשוט חבל על הזמן!!

Alpha Breed - Beyond The Moon
גם אחד יפה
Dj Black
אולי אתם תצחקו אבל
tiesto - voyage
קטע גאוני מה שיהל הביא לו
( כמו ששמעתי )


נ.ב
קבלו את החתימה המחודשת שלי
והיא הולכת להתחדש כל הזמן בעוד סמייליים מגניבים
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
Nordlander - Into The Sky [Crystal Mix]
זה טראק יפה



טראק ענק
באמת אין לי מושג למה לא כולם מכירים

ממש טראק טוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Black
קבלו את החתימה המחודשת שלי
והיא הולכת להתחדש כל הזמן בעוד סמייליים מגניבים


סחטיין עליך אחי... יצא בנזונה

איך אפשר בלי להזכיר את הקלאסיקה
Dj Scott Project Remix - Beam Vs. Cyrus - Thunder In Paradise Part 2

clubsolutely
קטע שלא שמעו ולא דיברו עליו בכלל זה
הגירסה של טיאסטו ל
dumonde - never look back
חבל על הזמן...
nesher
בואנה אתם מצחיקים
במיוחד
R-Yeah
אני רוצה להגיד לך שאני פשוט מכיר כל טראק ברשימה שלך
והם מוכרים רצח
+
את
Nordlander
אני מכיר ממזמן
טראק ענק
לפי דעתי ה
Main Mix
הרגיל יותר יפה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement