|
Hier DJ-siesta op Afternative z'n naam, KIJK HIER PLEEZE (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by mido
Wie of wat is het dan van jou? Want ik snap geen moer van het hele verhaal en ik ken dus ook dat hele mens niet! :) |
Ja Gerrit , dat wil ik (Real-Afternative) ook ff weten , want wat boeit jou ineens top 40 commercieel gedoe??? |
|
|
| AFTERNATIVE |
Wat ik er dus mee te maken heb, nou 't zo
Wij doen het geluid voor haar op optredens, mijn broer is eigenlijk een beetje manager van haar, (contacten voor mij zijn er dus ook :D)
ik ken haar ook wel goed, en tis een aardig meisje,
snappie? |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Wij snappen um Gerrit,
succes met dat vrouwtje,
ziet er idd niet verkeerd uit.... |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Hier dus DJ-Siesta
Optimus_T, misschien kennik wel wat regelen :D:D:D, ze heeft nog geen vriendje geloof ik :),
|
IK WIL ME DATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAAHAHAHAHAHA |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
IK WIL ME DATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAAHAHAHAHAHA |
Je bent wel erg wanhopig he Optimus :p |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Je bent wel erg wanhopig he Optimus :p |
Ik pak elke kans om iemand te neu.. ik bedoel ontmoeten hehehe:D:D:D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Ik pak elke kans om iemand te neu.. ik bedoel ontmoeten hehehe:D:D:D |
gerrit hier
L.o.L
ze is btw nog maar 17 :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
gerrit hier
L.o.L
ze is btw nog maar 17 :D |
ja, is neukbare leeftijd hehehe
LOl:D:D:p |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Subsonik
gerrit hier
L.o.L
ze is btw nog maar 17 :D |
Sander hier
Zeg kerel, hoe lang wasje nog van plan om op mijn account te poste:D ?? wat isser dan met jou account eigelijk???? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Sander hier
Zeg kerel, hoe lang wasje nog van plan om op mijn account te poste:D ?? wat isser dan met jou account eigelijk???? |
nie zeuren hè :) nu krijg je alleen maar posts erbij :p
heb je swamper al gewaarschuwd siesta? |
|
|
| Optimus Trance |
Siesta, waar blijft me date met Rose-N????!!!
Whehehe, die was me beloofd toch:D:D:D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Siesta, waar blijft me date met Rose-N????!!!
Whehehe, die was me beloofd toch:D:D:D |
Gerrit Hier
Uhhhh, ik heb haar nog niet gesproke. Morgen ziek haar weer
eens ff kijken als ze aan fan-dating doet :D |
|
|
|
|