return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Hier DJ-siesta op Afternative z'n naam, KIJK HIER PLEEZE (pg. 2)
View this Thread in Original format
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by mido


Wie of wat is het dan van jou? Want ik snap geen moer van het hele verhaal en ik ken dus ook dat hele mens niet! :)


Ja Gerrit , dat wil ik (Real-Afternative) ook ff weten , want wat boeit jou ineens top 40 commercieel gedoe???
AFTERNATIVE
Wat ik er dus mee te maken heb, nou 't zo

Wij doen het geluid voor haar op optredens, mijn broer is eigenlijk een beetje manager van haar, (contacten voor mij zijn er dus ook :D)
ik ken haar ook wel goed, en tis een aardig meisje,


snappie?
Ruben_Dubbink
Wij snappen um Gerrit,
succes met dat vrouwtje,
ziet er idd niet verkeerd uit....
Optimus Trance
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Hier dus DJ-Siesta

Optimus_T, misschien kennik wel wat regelen :D:D:D, ze heeft nog geen vriendje geloof ik :),




IK WIL ME DATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAAHAHAHAHAHA
TranceFool
quote:
Originally posted by Optimus Trance



IK WIL ME DATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAAHAHAHAHAHA

Je bent wel erg wanhopig he Optimus :p
Optimus Trance
quote:
Originally posted by TranceFool

Je bent wel erg wanhopig he Optimus :p


Ik pak elke kans om iemand te neu.. ik bedoel ontmoeten hehehe:D:D:D
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Optimus Trance


Ik pak elke kans om iemand te neu.. ik bedoel ontmoeten hehehe:D:D:D


gerrit hier

L.o.L

ze is btw nog maar 17 :D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE


gerrit hier

L.o.L

ze is btw nog maar 17 :D


ja, is neukbare leeftijd hehehe

LOl:D:D:p
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Subsonik


gerrit hier

L.o.L

ze is btw nog maar 17 :D


Sander hier

Zeg kerel, hoe lang wasje nog van plan om op mijn account te poste:D ?? wat isser dan met jou account eigelijk????
Blik
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE


Sander hier

Zeg kerel, hoe lang wasje nog van plan om op mijn account te poste:D ?? wat isser dan met jou account eigelijk????


nie zeuren hè :) nu krijg je alleen maar posts erbij :p

heb je swamper al gewaarschuwd siesta?

Optimus Trance
Siesta, waar blijft me date met Rose-N????!!!
Whehehe, die was me beloofd toch:D:D:D
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Siesta, waar blijft me date met Rose-N????!!!
Whehehe, die was me beloofd toch:D:D:D

Gerrit Hier

Uhhhh, ik heb haar nog niet gesproke. Morgen ziek haar weer

eens ff kijken als ze aan fan-dating doet :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement