return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מתיייייייייייייייייי???
View this Thread in Original format
clubsolutely
רק תגידו לי מתי כבר יצא הקטע הכי אדיר ששמעתי??.
east west - the love i lost
??

ועוד משהו..רוברט ניגן באחת מתוכניות קלאב בי.יו האחרונות גם איזה קטע פצצה שנקרא
calido - el calor [patrick marsh trance club mix]

אולי למישהו יש את אחת מהם??
Vman
quote:
Originally posted by clubsolutely
רק תגידו לי מתי כבר יצא הקטע הכי אדיר ששמעתי??.
east west - the love i lost
??


הוא יוצא עוד כחודשיים
DJ-Energy
חחחחחחח....
שמתי לב שכל פעם שאתה נכנס לפה אותו דבר
מתי יוצא
east west
אין לך משהו יותר טוב לכתוב לנו לפורום?
clubsolutely
אין מה לעשות אני פשוט חולה על הקטע הזהז
!!
אחד החזקים ששמעתי אי פעם


VMAN
איך אתה יודע שזה יוצא עוד חודשיים ?
Ariels
קלאבסולוטלי
כל מקום שאני אלך אני אמצא אותך
?!?!?!?!?!?!
Izzy
quote:
Originally posted by clubsolutely
רק תגידו לי מתי כבר יצא הקטע הכי אדיר ששמעתי??.
east west - the love i lost
??


i dont know when but i gotta say thats one kick ass song, i love it so much but all we got is that cruddy rip.
i put a thread about that song in the main part a month ago and all i got back about the release date was... soon. but thats what i've heard since summer.... :(
clubsolutely
i hope it will be out soon....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement