return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Afroman - Because i got high
View this Thread in Original format
DJ-Energy
חחחחחחחח
בוא נעזוב קצת את הקטע של הטראנס לרגע
מה אתם חושבים על השיר הזה
חחחחחחחחחחחחחחחח
אני אישית חולה עליו
הוא קורע אותי כל פעם מחדש
yonih
לדעתי בלי להעליב זה שיר דפוק
Ariels
עשיתי לו רמיקס יצא סוף הדרך.
יש לשיר קצב קבוע אז אפשר להלביש אותו על כל מקצב טראנס שקיים כמעט
(מן הסתם)
Izzy
Its hilarious!!! :stongue:
That song was very big here in the beginning of fall. they played it all over the radio and people here we cracking jokes about it. its a very simple song, very catchy, so you gotta give'm credit for coming up with something like that.
MoSH_MaN
זה שיר חווה על הזמן מצחיק
אבל זה לא טרנאס וטוב שזה לא.
הדיסק שלהם הוא ממש רע...
DJ_BoN
איכס לדעתי זה שיר מטומטם לאללה!!!!!
Trance man
לדעתי זה גועל נפש..:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
לדעתי זה גועל נפש..:)


אחי אני חייב להסכים איתך....
אחד השירים היותר גרועים ששמעתי בזמן האחרון
luckystrike
לא שמעתי את זה
זה טראנס בכלל ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
לא שמעתי את זה
זה טראנס בכלל ?



איזה טראנס ואיזה נעליים...
זה שיר מאמ טי וי
סתם שיר מאפן

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter



איזה טראנס ואיזה נעליים...
זה שיר מאמ טי וי
סתם שיר מאפן


תודה על ההבהרה
:)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike


תודה על ההבהרה
:)


זה לא טראנס
אבל זה אחלה שיר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement