|
Sport
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
Van welke sport zijt ge gek en waarom?
Ikke voetbal en F1. Voetbal omdak da sinds mn 9de al volg, ik probeer zoveel mogelijk matchen te bekijken, ben ook hevig supporter van verscheidene ploegen:
België: CLUB BRUGGE
Nederland: AFC AJAX
Duitsland: FC Bayern München (tot grote spijt van velen:p)
Engeland: FC Liverpool
Spanje: Valencia CF
Portugal: Sporting Lisboã
Italië: AC Milan
Frankrijk: Olympique De Marseille
Heb ook ondertss verschillende stadions bezocht door de jaren heen: Anfield Road, San Siro, Drakenstadion, Rhein-Energie-stadion en Celtic Parc. Die sfeer in Schotland, godverdomme man da ziet ge nerges!:eek:
En F1 omdak al jaren fan ben van Jacques Villeneuve (ik heb iets met Canadezen:happy2: ) en ja ik hoop da er ne dag komt da M. Schumacher verongelukt (ik ben ZO FEL anti-Schumacher). Sorry voor de supporters van de Duitser hier, no offence, ma das mijn mening:) |
|
|
| mellow_head |
| Torreke, das een pronostieken-thread:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Van welke sport zijt ge gek en waarom?
|
Pretty much everything, en dat zit er ook al in van kleinsaf :)
Kheb wel een voorkeur voor wielrennen (en vooral veldrijden) en atletiek, en ik zie ook heel graag voetbal spelen. Balsporten in het algemeen spreken me wel aan (pun not intended :p ), maar een fanatiek supporter voor eender welke ploeg in welke sport ben ik niet. Ik ben een relatief neutrale kijker, het gaat me omde kunst en prestatie van de sport zelf, eerder dan het persoonlijke aspect eraan...
Wat me echter totaal niet kan boeien:
- Motorsport (F1, rally, motorcross,...)
- Kunstschaatsen
- Paardrijden
- Golf |
|
|
| mellow_head |
Curling:p DE ULTIEME SPORT!!!:clown:
*chases his mother with a broomstick* |
|
|
| Freezel |
Voetbal, wielrennen, schaatsen (geen kunstrijden). Dat is het wel zo'n beetje.
Wat me echt niet kan boeien: Auto/Motorsport, Tennis (zelf spelen is wel ok, kijken niet), Golf, Hockey |
|
|
| TOR |
als het dan echt moet... :clown:
- atletiek
- motorsport (F1, Moto GP, rally, enz.)
- volleybal
- schansspringen
- schaken
en curling is idd een heerlijke sport. petanque ook :)
maar ja, mijn lijst moet ergens eindigen, hehe |
|
|
| mellow_head |
| quote: | | en curling is idd een heerlijke sport. petanque ook :) |
Waar zei ik dak da een heerlijke sport vond?:p
* ke sets mode: -sarcasm
:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ow ja, ik ben ook zwaar fan van de World Stare-out Championships :toothless |
|
|
| 1Million$shot |
Celebrity Deathmatch op MTV !!!! :D (geven ze dat nog ?)
Voor de rest voetbal, basketball, tennis, wielrennen, ...
zoals de modale belg dus :D |
|
|
| Haroddin |
Geen voetbal, geen basket, geen tennis...
Eigenlijk merendeel van de sport vind ik saai om naar te kijken, met als uitzondering wielrennen :D
En alsek het zelf mag doen: diepzeeduiken, very relaxing :toothless |
|
|
| Phortastic |
Voetbal, wielrennen en tennis volg ik altijd van zeer nabij. Ook darts (eigenlijk enkel het WK in Engeland elk jaar in de kerstvakantie) en snooker kijk ik als ik er de kans toe krijg.
Wa me echt geen hol boeit is alle motorsporten en alle sneeuwsporten. Ook golf boeit me geen reet. |
|
|
|
|