return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
האומן בתל אביב
View this Thread in Original format
DjChook
יכול להיות שאני פספסתי, אבל יכול להיות שלא היה פה דיון על
המועדון החדש ?

רציתי לדעת, מישהו היה שם ? באיזה יום ?

ובכלל אם מישהו יודע באיזה ימים, לאיזה גילאים, ואיזה מוזיקה..

:)
DjChook
פסדר מוזיקה אתה יודע שלא מפריעה לי כמעט תמיד
כמה אולמות זה ?
איך היה מבחינת גילאים, סלקציה
בנות?
ערסים?
THE_BLUE_DRAGON
אבל למה לפתוח טופיק חדש?
בשביל זה יש את הטופיק של המסיבות.

:whip:
DjChook
לא, טרד' המסיבות נועד למסיבות.
הטרד' הזה נועד למועדון חדש ומבטיח שנפתח באיזור תל אביב.
THE_BLUE_DRAGON
כן כן
בטח בטח





יאללה תעביר
:cool:
Hell_Copter
ידידה שלי הייתה שם כבר כמה פעמים
אמרה ממש ליגה שם!!
ושהכניסה היא 84 ביום שישי או משהו כזה...
Huge-A
הייתי ביום חמישי מתי שניגן ג'ון אקוויוה ...
מקום ממש יפה נכון לציין
רמת הסאונד שם טובה אבל בעוצמה דיי גבוהה שיכולה להרוס אוזניים חופשי !!!
תאורה מאורגנת טוב. וסתם ככה אם היו שואלים אותי איפה יש את הסאונד והתאורה הכי טובים בארץ הייתי אומר בלי לחשוב פעמיים שלפורום ב"ש מגיע את הציון הכי גבוהה ... בקשר למוזיקה שם זה כבר לא מעניין .

עכשיו לגבי הקהל :
80 אחוז מכל מי שמגיע לשם הם אנשי פוזה לחלוטין ... עושים טובה שהם זזים
מה נכון להוסיף זה האי סדר שהולך בכניסה שחייב לסדר .
משהו שאהבתי זה את הקומה העליונה עם הדוכן של הסושי :tongue2

זהו לעכשיו

אדיר


:disbelief
yonih
מקום פצצתי ביותר!
בקשר לכניסה...חברה שלי 85 ועשו לה בעיות בכניסה עד שדיברנו עם מישהו
ואז הכניסו אותנו. בקשר לסאונד, תאמת שזה כלום בהשוואה לסאונד של
הדום לדעתי! הייתי בדום כשעופר ניסים תיקלט וזה הפעם הראשונה בחיים שלי שהעוצמה הייתה כל כך חזקה שבאמא שלי לא שמעתי יומיים ואני לא מגזים
אף פעם לא קרה לי דבר כזה!
TTman
quote:
Originally posted by yonih
מקום פצצתי ביותר!
בקשר לכניסה...חברה שלי 85 ועשו לה בעיות בכניסה עד שדיברנו עם מישהו
ואז הכניסו אותנו. בקשר לסאונד, תאמת שזה כלום בהשוואה לסאונד של
הדום לדעתי! הייתי בדום כשעופר ניסים תיקלט וזה הפעם הראשונה בחיים שלי שהעוצמה הייתה כל כך חזקה שבאמא שלי לא שמעתי יומיים ואני לא מגזים
אף פעם לא קרה לי דבר כזה!



:tongue3 :happy2: :haha: :stongue:
m0sh
אוי אוי אין לאנשים בארץ מושג בלכוןן את הפאקינג הגברה


אני קורבן

dan_yarok!!
תראו גם האומן בחיפה יפה
ויש בו איכויות סאונד מדהימות
יחסית לשאר המקומות בחיפה שהם פשוא מחסנים אבל מה שכן המקום צדרדר
רק יריות יש שם וברמצוות לילדים קטנים פשוט מקום מגעיל
אתמול היה אמור להיות שם מסיבה לילדים קטנים ולא בא אפחד חחח...
ככה שאם האומן בתל אביב ילך בדרכו של זה בחיפה אין ממש למה לצפות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement