|
Shapeshifters på p3-dans
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
Shapeshifters var på P3-dans ikväll...
jag bandade detså detkan laddas ner här |
|
|
| Laszlo |
| Underbart - tackar och bockar....lyssnar på det imorgon...har möte klockan 10 :| |
|
|
| hustler |
Smutt!
Tackar så hjärtligt" |
|
|
| mr_fisken |
tack för bandning..
skön intervju, verkar vara sköna lirare shapeshifters.
Lyssnade på när dom intervjuade stonebridage för ett tag sedan.. dom verkade vara rätt dryga.. |
|
|
|
|