|
מסיבות סוף השנה האזרחית
|
View this Thread in Original format
| DJ_BoN |
טוב טייסטו באנגליה אז הפנטזיה שלי שהוא יבוא לכאן לתת סט התפוגגה לה....
ובכל זאת, מישהו יודע איזה מסיבות יהיו בסילבסטר? מישהו שמע משהו?
דיג'יי מחו"ל משהו? |
|
|
| R-Yeah |
ראיתי בפורום של החובבנים
אתפלסטיק אנגל אומר שהוא אולי יהיה בסילבסטר באילת |
|
|
|
|