|
DJ Tiesto verdient VEEL!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by serialkillah
Er is ook een thread op de music discussion (klik hier
en daarin staat dat Paul van Dyk tijdens de millenium wisseling 250.000 POND!!!!! heeft gekregen voor een draai-sessie!!!! Das GVD een half miljoen keiharde knaken!!!!! |
wel meer zelfs... meer dan 750.000 gld |
|
|
| Mysteric |
Tja als je al leest dat AvB alleen al 15.000 piek vraagt om te remixen... En dan strijkt 'ie ook nog een deel van de winst op, die gasten verdienen goed geld.
Maarja what would you do..... |
|
|
| Gurian |
Ja ze verdienen wel veel maar moet je kijken wat ze je
er voor teruggeven (als bezoeker van die feesten dan!!).
Als elke dj goed draait dan ga je er wel fftjes een
aantal uren volledig uit je dak!!
En ook voor de organisatoren is het goed want er wordt
toch over gepraat en de volgende keer komen er weer meer
mensen naartoe omdat ze hebben gehoord dat het de vorige
keer een super vet feest was!!
Ma volgens mij kun je nog beter dj zijn dan voetballer!!
Als dj loop je niet zo snel blessures op en als je hele
zaal uit z'n dak gaat is je dag gelijk weer geslaagd :D.
En qua salarissen doen ze niet veel voor elkaar onder
als je ziet hoevaak dj's draaien |
|
|
| New Wave |
Ennuh dus Carl Cox heeft zoveel cash gekregen?, hoeveel kreeg DV terug toen hij zijn naald liet stuiteren?...valt me dan wel vies van hem tegen, zoveel cash en dan zo'n dikke fout.....maarja, tis menselijk........boeiah dus, de groeten!!!
(lekker zeiken in de ochtend, heerlijk) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Mysteric
Tja als je al leest dat AvB alleen al 15.000 piek vraagt om te remixen... En dan strijkt 'ie ook nog een deel van de winst op, die gasten verdienen goed geld.
Maarja what would you do..... |
Wie heeft dat gezegd??? Whahaha! :p:p:p
:toothless :toothless :toothless |
|
|
| mido |
Wat mij nog bij staat van Carl Cox dat hij draaide met de Millennium overgang is dat hij voor een uurtje draaien 300.000 piek gekregen heeft.
Beetje jammer, wat hij in een uurtje doet doe ik 6 jaar over! :( |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by mido
Wie heeft dat gezegd??? Whahaha! :p:p:p
:toothless :toothless :toothless |
ene mido... |
|
|
| slayon |
right dus dat word geen tiesto en ook geen oakenfold op me feesje deze vakantie ;) :mad:
nu begrijp ik wel waarom ze altijd zo zitten te zeuren over die mp3s, als je 10k ballen betaalt voor een lekker remixje en je ziet dat ie dan via internet aan zo'n 100 duizend mensen word doorgestuurt zonder dat je er iets van krijgt dan is dat knap lullig.
niet dat ik hierom minder ga downloaden hoor :D integendeel, nu ik weet wat ze waard zijn wil ik er nog emer hebben en zal ik ze nog meer prezen en waarderen ;) |
|
|
| DJ Bor |
je hoort inderdaad de meest extreme bedragen, maar ik heb een half jaar geladen een interview met Roog gehoord, die kreeg bvoor een optreden in een grote club in amsterdam (kweet zo ff niet welke) 1500 Euro ofzo, voor 2,5 uur draaien.
zo kan het dus ook. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DJ Bor
je hoort inderdaad de meest extreme bedragen, maar ik heb een half jaar geladen een interview met Roog gehoord, die kreeg bvoor een optreden in een grote club in amsterdam (kweet zo ff niet welke) 1500 Euro ofzo, voor 2,5 uur draaien.
zo kan het dus ook. |
Hé we hebben er weer een thread-graver bij. Opti je bent niet meer alleen als graver :D :toothless :D |
|
|
| Rinus |
| Ik heb dus duidelijk geen medelij met die gasten. |
|
|
|
|