|
Estuera vs Re:Locate - Palma Salone
|
View this Thread in Original format
| yaman |
טוב חבר'ה מזיינים כאן את השכל שלא פותחים טרדים על טראנס או מה שלפחות קשור אליו אז יאללה
מי שאולי שמע את הקטע הזה יודע מה זה איכות
ולא סתם איכות.....
איכות אחושרמוטה!
טיאסטו ניגן את זה היום בפריז בזיסנילנד
בכול אופן אחד הקטעים הגדולים של השנה
פייייייי זה בן זונה
וזה ישתחרר |
|
|
| eXeTik |
לא הייתי פה הרבה זמן - נכון
אני לא מעודכן בפורום - גם נכון
כבר לא שמים פוסטים כאלה בט'רד ההמלצות - ממממ, לא נכון?! :conf: ;) |
|
|
|
|