return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
דיג'יים אהובים
View this Thread in Original format
Dj Black
כיום יש אלפי יוצרים בעולם....אז רציתי לדעת מי הם האהובים ביותר ולא בגלל הפרסום אלה בגלל המוסיקה


  • Tiesto
  • PvD
  • AvB
  • Cosmic gate
  • Aquagen
  • Minimalistix
  • Others...............


תוסיפו את הבחירות שלכם.............
אני עוד מתלבט בין כמה שאני הכי אוהב
אבל נראה לי ש
Tiesto
יהייה תמיד ראשון....אני ירשום לכם את הבחירה הסופית שלי אח"כ

:) :) :)
DJ-Energy
- Tiesto
- Paul Van Dyk
- Armin Van Buuren
- Yahel A.K.A Avalanche
- Wippenberg
- Talla 2XLC
- Dj Scot Project
- Blank & Jones
- Minimalistix
- Beam Vs Cyrus
- Dumonde
- Lange

והרשימה שלי עוד ארוכה..

וד"א זה לא לפי סדר.. אני אוהב את כולם!!
MoSH_MaN
Hmmm there is a lot of good dj's but ill take my fevorites

PulseDriver Best

and phat bass tune i think i like Beam Vs Cyrus More then Cosmic Gate
nesher
זה ממש ממש לא מצחיק שלא רשמתם
Ferry Corsten
הוא פשוט הטוב ביותר ולא יעזור כלום
איך בכלל יכולת לפתוח את הטריד בלי לכותב עליו
MoSH_MaN
אז זהו שלא
הוא ממש לא הכי גדול הוא טוב אבל לא ענק
אגב יש לך טעות כתיב בחתימה שלך תשנה ל
Current
nesher
=]
סבבה אחי
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אז זהו שלא
הוא ממש לא הכי גדול הוא טוב אבל לא ענק
אגב יש לך טעות כתיב בחתימה שלך תשנה ל
Current


מה ??????
הוא עעננננק
(לדעתי)
איך אתה משווה אותו ל
PULSEDRIVER ?
MoSH_MaN
לא משווה אני פשוט יותר אוהב את פולס :D
Ariels
אז תעבור לגור בקמבודיה
(אחי איזה משחק מילים :D :D :D )
MoSH_MaN
אתה שכחת את הגלולות?

dj alonzo
Mauro Picotto!!!
Marc La Cruz
Timo Maas
Yoda
Green Court
Bulldozer Project
Atmos
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels
אז תעבור לגור בקמבודיה
(אחי איזה משחק מילים :D :D :D )



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הרגת אותי
:))

אבל זה טראק בנזונה
Green court Mix RULESSSSSSSs
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement