return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Tiesto opnieuw in België ? (pg. 4)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
quote:
Originally posted by TOR
er is interesse in Tiësto, niet in trance.

en eigenlijk twijfel ik of ik het wel interesse zou noemen


Mss dan maar meteen stellen dat tiësto geen trance is ?
Die kerel is groot geworden door mensen die er wèl iets van kennen en daarna zijn pas al die zogenaamde 'breezertoestanden' [ik hàààààààààààat da woord] er gekomen.
TOR
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Mss dan maar meteen stellen dat tiësto geen trance is ?


:conf: dat bedoelde ik toch helemaal niet

ik wil maar zeggen dat veel mensen tegenwoordig niet meer komen voor de muziek, maar gewoon voor de naam Tiësto.
The_G0dfather
Ja daar moet ik je volledig gelijk in geven maar ja...
sommige mensen gaan ook naar festivals gewoon omdat hun maten daar naar toe gaan terwijl ze mss niks van de muziek kennen
ach ja, ik erger me daar persoonlijk niet aan, zolang ik het zelf nog zalig vind ist goed genoeg

anyway, 'k ga eens aflevering van the sopranos bekijken :D
Giesber
quote:
Originally posted by TOR
ik wil maar zeggen dat veel mensen tegenwoordig niet meer komen voor de muziek, maar gewoon voor de naam Tiësto.

Het heeft ook z'n voordelen: er is meer sfeer. Als een onbekende net hetzelfde setje draait als Tiësto staat het volk daar ook maar wat te staan. Hebt ge da liever misschien?
Bomar
quote:
Originally posted by TOR
vind ik niet, eigenlijk.. op de beste feestjes die ik ooit heb meegemaakt was er relatief weinig volk. BeTA party, Second Sun...

de muziek staat boven alles IMO


ok, de muziek is het belangrijkste; maar met een goeie show
en een groot massa mensen die allen uit de bol gaan maakt het feest nog honderd keren beter (vind ik persoonlijk)
TOR
quote:
Originally posted by Bomar
ok, de muziek is het belangrijkste; maar met een goeie show
en een groot massa mensen die allen uit de bol gaan maakt het feest nog honderd keren beter (vind ik persoonlijk)


het is te zien wat je onder grote massa verstaat hé.. ik vind het vooral vervelend als er geen plaats is om te bewegen doordat de zaal vol zit met mensen die eigenlijk weinig om de muziek geven en gewoon voor Tiesto komen.


@ Giesber: you might have a point.
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
ik vind het vooral vervelend als er geen plaats is om te bewegen doordat de zaal vol zit met mensen die eigenlijk weinig om de muziek geven en gewoon voor Tiesto komen.

+1
X-Tune
quote:
Originally posted by TOR
:conf: dat bedoelde ik toch helemaal niet

ik wil maar zeggen dat veel mensen tegenwoordig niet meer komen voor de muziek, maar gewoon voor de naam Tiësto.


Ik denk niet dat dezelfde mensen gaan komen als Tiësto plots alleen maar R&B gaat draaien. Ze komen nog wel degelijk voor de muziek. Natuurlijk is Tiësto al zo bekend dat iedereen al weet welke muziek hij gaat draaien.
Xilver
Ja maar ik vind het spijtig dat er zoveel talent rondloopt dat beter kan mixen dan Tiësto, enthousiaster is dan hem, en dezelfde stijl muziek draait, maar die gewoon de kans niet krijgen omdat mensen hier in België de muziek die Tiësto draait, niet als 'trance' kennen...

Wie had me dat ooit eens verteld van 'n buurjongen ofzoiets van hem/haar.

- "Welke muziek hoort gij graag?"
- "Ah ik vind Tiësto wel goe."
- "Allez, ge vind trance dus goe."
- "Ah is da trance?"

Dat bedoel ik maar => ignorance... Hier in België verstaat 't merendeel trance als die platte jumpschijven van in de Illusion.

Ik vind 't wel knap dat iemand als Tiësto trance terug wat onder de aandacht brengt, maar het lukt niet echt, er wordt enkel maar gehypet op Tiësto en de show errond, en niet op de eerste plaats de muziek.
Bomar
quote:
Originally posted by Xilver
er wordt enkel maar gehypet op Tiësto en de show errond, en niet op de eerste plaats de muziek.


Hij lokt het ook wel wa uit vind ik; al die mega-concerten voor hem alleen met heel veel show en reclame; ik zou mss ook wel hetzelfde doen ze, als ik zo superveel zou kunnen verdienen, maar er zijn toch ook andere dj's zoals armin die ik zo'n dingen toch nie zie doen, die is veel te bescheiden

Kelly*
My opinion...

Tiesto is de laatste tijd te vaak teleurstellend geweest (behalve in Disneyland daar was hij nog een schitterend!)

En momenteel trekt hem inderdaad te veel Donna-kids die ni eens weten naar welke muziek ze luisteren, laat staan da ze nen andere dj kennen, met als gevolg toestanden als in Versuz vorige keer...

Ze hebben dienen Tiesto-pipo gewoon veel te veel gehypet (of is da met dt? :conf: )hij is te populair geworden

Geef mij maar rustigere parties met evengoeie dj's, er zijn er meer dan genoeg die ook zijn niveau halen :rolleyes:
FredNova
Tiësto zal voorlopig niet in België draaien (ook niet voor zijn isos4 promo tour). Heb net bevestiging via mail gekregen van Dimitri (Prime Time / Black Hole)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement