return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
!!!!!!יום היסטורי!!!!! עברתי תאוריה (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
========
מזל טוב
========

וואי איך כבר בא לי להיות בן 17 ולקנות מכוניתתתתתתתתתתתתתתת
לא יכול לחכות
:D
Ariels
quote:
Originally posted by luckystrike


אני זוכר שאני עשיתי תאוריה (היו ימים ... :) ) נפלתי על אחת קשה
היתה לי שאלה אחת שאלוהים יודע מה התשובה

במה יש יותר אלכוהול
1) כוסית ויסקי
2) כוס יין
3) כוס בירה
4) בכולם אותו דבר

בני זונות - זה שאלה של קורס ברמנים - מה הקשר לנהיגה בכלל
?!?

אבל עברתי בכל זאת
:D


בבירה יש איזה 4 אחוז ביין 8 ובוויסקי איה 40 אחוז
ואם אני לא טועה מותר לשתות עד כוס בירה אחת
(12 CC אלכוהול)
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels


בבירה יש איזה 4 אחוז ביין 8 ובוויסקי איה 40 אחוז
ואם אני לא טועה מותר לשתות עד כוס בירה אחת
(12 CC אלכוהול)


לא שאלו כמה מותר לשתות - שאלו במה יש יותר אלכוהול
קיצר אח"כ מישהוא אמר לי שבכולם יש אותו דבר ...

עוד מעט אני סוגר שנה של רישיון ...
:)
דרך אגב - מישהוא באמת שם את השלטים האלה של הנהג חדש ???
לכמה זמן צריך לשים אותם בכלל ?
Ariels
שנתיים בתאוריה
חודשיים בפועל
DJ_BoN
quote:
Originally posted by luckystrike


לא שאלו כמה מותר לשתות - שאלו במה יש יותר אלכוהול
קיצר אח"כ מישהוא אמר לי שבכולם יש אותו דבר ...

עוד מעט אני סוגר שנה של רישיון ...
:)
דרך אגב - מישהוא באמת שם את השלטים האלה של הנהג חדש ???
לכמה זמן צריך לשים אותם בכלל ?


קודם כל, זה לא אותה כמות אלכוהול.. זה כן אותה כמות אם בשאלה התכוונו לכוס של בירה שהיא ענקית, כוס של יין שהיא........כוס של יין... וכוס של ויסקי שהיא כוס "שוט" קטנה כזאת..

וכן לאקי.חייבים לנסוע עם השלט של נהג חדש אם עוצר אותך שוטר הוא יעשה לך נו-נו-נו ויתן לך קנס.
צריך שנתייםם
אני כבר... 8 חודשים נוהג
Trance man
יש לי היום טסט שני!
עוד 4 שעות :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
יש לי היום טסט שני!
עוד 4 שעות :)


בהצלחה אחי !!!!!!!!!
אני מחזיק לך אצבעות
:)

ו
dj bon
אתה באמת נוהג כבר 8 חודשים עם השלט הזה ???
אחרי שעברתי טסט חברה שלי (שהייתה אז) קנתה לי אותו ואחרי יומיים כבר איבדתי אותו ...

מאז עברה שנה ועצרו אותי כבר פעמיים ואף פעם לא העירו לי על זה שאין לי שלט
...
טוב לא יודע .
נראה לי אריאל צודק
:)
Trance man
..נכשלתי :p
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
..נכשלתי :p



:(

סורי אחי
על מה ?
Trance man
quote:
Originally posted by luckystrike



:(

סורי אחי
על מה ?


סתם, ממש על ההתחלה הטסטרית (באמת חשבתי שבגלל שזאת טסטרית זה יהיה קל אבל טעיתי)
שמה לי ברקס כי היא חשבה שלא האטתי מספיק בצומת...

תגיד,באיזה טסט אתה עברת????

DJ_BoN
quote:
Originally posted by luckystrike


ו
dj bon
אתה באמת נוהג כבר 8 חודשים עם השלט הזה ???
אחרי שעברתי טסט חברה שלי (שהייתה אז) קנתה לי אותו ואחרי יומיים כבר איבדתי אותו ...

מאז עברה שנה ועצרו אותי כבר פעמיים ואף פעם לא העירו לי על זה שאין לי שלט
...
טוב לא יודע .
נראה לי אריאל צודק
:)


לא יודע אחי אני אזרח שומר חוק =)
אבא שלי קצין בכיר במשטרה איך זה ייראה אם אני לא אנהג לפי החוקים....בלי קשר לזה שאני נוסע 90 ברחוב שלי... חחח כמו שאני נוהג תמיד לומר

אני לא נוסע מהר, אני טס לאט
אבל בכל מקרה עדיין לא עצרו אותי על כלום ואולי אני באמת אוריד את השלט הזה של נהג חדש
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man


סתם, ממש על ההתחלה הטסטרית (באמת חשבתי שבגלל שזאת טסטרית זה יהיה קל אבל טעיתי)
שמה לי ברקס כי היא חשבה שלא האטתי מספיק בצומת...

תגיד,באיזה טסט אתה עברת????


שלישי
שני הלך לי על הפנים וראשון הלך פצצה אבל החמור לא העביר
היה רשום לי איזה הערה קטנה על פנייה אחת רחבה ימינה
כוס אמק...
:) אבל עכשיו המטרה לקנות אוטו - נמאס לבקש מההורים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement