|
למה כן לדעתי צריך ואפשר לדבר כאן על דברים שלא קשורים לטראנס
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| כי בעצם החלק הישראלי הוא קטן וזה לא פורום שלם שלנו ככה שלדעתי צריכים ואפשר לדבר על הכל רק שזה לא יהיה טיפשי..;) |
|
|
| Dj Black |
אני מסכים
אבל לא לשכוח שזה לא פורום כללי
:D |
|
|
| luckystrike |
ברור שצריך !!!
:)
זה כל הרעיון בפורום מקומי ...
אפשר לדבר על הכל יענו עירבוב של
MUSIC DISCUSSION + CHILL OUT ROOM
... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ברור שצריך !!!
:)
זה כל הרעיון בפורום מקומי ...
אפשר לדבר על הכל יענו עירבוב של
MUSIC DISCUSSION + CHILL OUT ROOM
... |
צודקקקקקקקקקקקקקקקקיםםםםםםםםם
ב100 % |
|
|
| Dj-2TaLL |
כן, אני בהחלט מסכים...
זהו פורום אולם של טראנס אבל בחלק הישראלי אפשר גם לפרסם דברים אחרים...
כמו שבפורומים מקומים מפרסמים דברים אחרים (לא שאנחנו צרכים לעשות מה שהם עושים) - לא קשור אפילו....
:)
מוש בהחלט צודק... |
|
|
|
|