return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
למה כן לדעתי צריך ואפשר לדבר כאן על דברים שלא קשורים לטראנס
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
כי בעצם החלק הישראלי הוא קטן וזה לא פורום שלם שלנו ככה שלדעתי צריכים ואפשר לדבר על הכל רק שזה לא יהיה טיפשי..;)
Dj Black
אני מסכים
אבל לא לשכוח שזה לא פורום כללי

:D
luckystrike
ברור שצריך !!!
:)
זה כל הרעיון בפורום מקומי ...
אפשר לדבר על הכל יענו עירבוב של
MUSIC DISCUSSION + CHILL OUT ROOM

...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike
ברור שצריך !!!
:)
זה כל הרעיון בפורום מקומי ...
אפשר לדבר על הכל יענו עירבוב של
MUSIC DISCUSSION + CHILL OUT ROOM


...


צודקקקקקקקקקקקקקקקקיםםםםםםםםם
ב100 %
Dj-2TaLL
כן, אני בהחלט מסכים...
זהו פורום אולם של טראנס אבל בחלק הישראלי אפשר גם לפרסם דברים אחרים...
כמו שבפורומים מקומים מפרסמים דברים אחרים (לא שאנחנו צרכים לעשות מה שהם עושים) - לא קשור אפילו....
:)

מוש בהחלט צודק...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement