|
Allure - The Loves We Lost
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
נכון, יש תרד' על טראקים שאנחנו מחכים להם, יש תרד על טראקים מומלצים אבל פעם בכמה חודשים יוצא לנו באמת להתלהב, להתרגש ולחכות לקטע אחד שכל העולם מדבר עליו
טייסטו, מחזיר אותי אחורה, ממש אחורה ולמה? אלור, הפרוייקט המדהים שלו מסוף שנות התשעים זוכרים? אז טייסטו הפיק קטע חדש תחת הפרוייקט אלור והקטע גבירותי ורבותי הוא לא אחר מאשר הטראק שכולם היו מתים לדעת מי עומד מאחוריו )כאילו שלמישהו היה ספק) זה כמובן הטראק שטייסטו ניגן באריה9 שכולם כתבו אותו בטראק ליסט כ
ARIA* - ID
קטע מהפנט ללא ספק, המלודיות, הווקאל של הבחורה והברייק המדהים, אין הרבה מה להגיד חוץ מלשמוע ולהתאהב, אחרי הרבה זמן שטייסטו דיי איכזב אותי, הוא חוזר ובגדול עם טראק מדהים
שימו לב לכמה דברים, הקטע עצמו נוגן מספר פעמים ע"י טייסטו אבל רק במסיבה האחרונה בדיסנילנד טאייסטו ניגן את הטראק הסופי והמוגמר, בשאר הפעמים הקטע נוגן כשהוא עוד היה בשלבי סיום ועריכה, למי שמבין בוודאי ישים לב להבדלים בין הקטע הסופי לאותו טראק שנוגן בסטים האחרים
הקטע עצמו הולך להיות באלבום הכפול והחדש של טייסטו בסידרת הסאנרייז, אלבום שגם מסביבו יש הייפ גדול בגלל הטראקליסט שנראה יותר כמו מסמך סודי של השב"כ
יש למה לצפות |
|
|
| sh33p |
:D טראק מהמם!
סוף סוף משהו איכותי מטייסטו אחרי הרבה זמן שהיצירות שלו
לא הלהיבו אותי בכלל |
|
|
| Glenn-Holmes |
| לא שמעתי...נחכה ונראה... |
|
|
| DjChook |
איזה כיף לראות את אילן פה ,, נכון שהתגעגעתם אליו ?
יפה שהוא זוכר להגיד תודה לאנשים שהביאוהו עד הלום ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
איזה כיף לראות את אילן פה ,, נכון שהתגעגעתם אליו ?
יפה שהוא זוכר להגיד תודה לאנשים שהביאוהו עד הלום ;) |
נימוסים והליכות הם דרך חיים עבורי :D
ובקשר לשאלה הראשונה...אני מקווה שמישהו יענה כבר...:rolleyes: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מקווה שזה לא רמיקס לבריטני ספירס כמו כל מה שהוא יוצר לאחרונה
נוריד למרות שכבר מאוכזב, מיואש ופגוע מהבחור הזה.
:nervous:
זאת ההזדמנות האחרונה שאני נותן לו! |
|
|
| yaman |
טראק נחמד מאוד
טיאסטו עדיין לא חוזר לימים שהוא היה בן זונה
אם הוא ניסה - לא הכי הלך לו |
|
|
| YO-I |
טייסטו נתן קרדיט בטראק לזמרת
paula cole
שהיא הווקאליסטית או יותר נכון, הזמרת שמסומפלת בשיר שלה בשם
She Can't Feel Anything Anymore
הקטע לדעתי מאד יפה, יש בו טאץ, מה שמקלקל קצת זה שבדיוק אחרי הברייק והווקאל עם הסינט של הגיטרות או הכינור, מה שזה לא יהיה, הטראק ממשיך בסאונד שמאפיין את טייסטו בשנים האחרונות
למרות זאת, אחד הגדולים עד כה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YO-I
טייסטו נתן קרדיט בטראק לזמרת
paula cole
שהיא הווקאליסטית או יותר נכון, הזמרת שמסומפלת בשיר שלה בשם
She Can't Feel Anything Anymore
הקטע לדעתי מאד יפה, יש בו טאץ, מה שמקלקל קצת זה שבדיוק אחרי הברייק והווקאל עם הסינט של הגיטרות או הכינור, מה שזה לא יהיה, הטראק ממשיך בסאונד שמאפיין את טייסטו בשנים האחרונות
למרות זאת, אחד הגדולים עד כה |
אחי,
כמה זמן אתה שומע מוזיקה?
עדיין אתה לא מוצא תהבדל בין גיטרה לכינור?
צריך לשמוע את זה.. נשמע מעניין! |
|
|
| YO-I |
שומע מוזיקה הרבה יותר זמן ממך זה בטוח, אמרתי את זה בציניות כי רוב הטראקים לאחרונה מאופיינים כקטעים עם סמפלים של גיטרות, כינורות ופסנתרים
חלאס עם התוכנה של ההתנשאות |
|
|
| arik |
זה אפילו לא מדגדג
לקודמים שלו
תחת השם הזה
NO MORE TEARS
הוא כמה דרגות טובות מעל זה |
|
|
|
|