|
Gigi D'Agostino - L'Amour toujour (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
58 mensen hebben gevote, ik weet nie maar zoveel mensen hebben volgens mij nog nooit bij een poll in et holland forum gevote. Zit hier iemand het te saboteren???:p :eek: :D ? |
en nu hebben er 2500 mensen gereplied.......:conf: :conf:
:p |
|
|
| Mysteric |
Hij zit toch ook bij BXR??
Das echt een schande voor dat label dan, produceer je voor Fasano, Picotto en dan heb je ook nog die k*tmuziek van Gigi die je uitbrengt. Het heeft ook niet een echte bxr-sound.
Gigi = nix waard, en het nieuwe nummer (amour toesjoer) ook niet. |
|
|
| New Wave |
| ken deze tread niet effe ........OPROTTEN!, neemt een beetje ruimte in beslag en hij meurt................... |
|
|
| kolkiewolkie |
ik gok erop dat henkie_henk met een of andere actie dit resultaat bereikt heb.
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Ruben_Dubbink |
hehehe......das me dan ook weer lekker gelukt!:D
ff lekker iedereen op de achterste benen krijgen!:D
Leuke foute reacties allemaal mensen!;)
Greetz RubDub (starter of this thread) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| wat laten sommige mensen (ook de mods) zich weer ontzettend gaan zeg;) hehehe..... |
|
|
| Yarnie |
| dit nummer zuigt echt:D |
|
|
| Flippe |
Ik vind t wel een relax nummer, niet voor in een club/disco, maar in de kroeg of op de radio doet ie t goed.
Is een goede voor de categorie "commerciele trance" ( als het trance te noemen is ) |
|
|
| Biohazard |
| zwaar kutnummer maar wel beter als de oh zo slechte La passion, de clip is ook nog eens om te janken. Die gigi denkt de koning te zijn, met zn domme mutsje op en irritante smile op zn kutkop, bah :mad: :whip: |
|
|
| basvh |
| Echt een vet nummer hoor, echt relekst. lekker bass zit erin, kan je vet hard zetten. nou dis mijn mening en ga nou niet zeggen van trieste gast die allemaal naar die blije tunes luisterd. ik luister naar elk genre van dance muziek mits ik het mooi vind, logisch toch.ALs je mijn vinyl collectie bekijkt zie je ook van alles hard house,trance,club, techno. |
|
|
| Dj Lex |
| Vond die vorige van GIGI echt slecht, maar deze vind ik ook goed. Ech wel een leuk nummertje. Lekere voacls, maar niet om heel erg vaak te luisteren er zijn veel betere, maar gewoon zo om ff in de stemming te komen voor je uitgaat naar een klote disco ofzo. Enne wie heeft die poll verkracht? |
|
|
|
|